Page 122 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 122
valvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Preglednica 6.8 Odziv študentov na anketo o izvedbi predmeta
Študijski program Število študentov Število odgovorov Delež odziva ()
Univerzitetni ,
Visokošolski ,
Preglednica 6.9 zo om-ova srečanja (mnenja študentov) un vs
, ,
Trditev , ,
. . . le zato, ker je bilo to potrebno. , ,
. . . ker so bila srečanja koristna. , ,
. . . ker bi se brez srečanj težko vsega naučili.
. . . so bila nekoristna.
jalke, kar pomeni, da gre za isti način predstavitve vsebin, isto zahtev-
nost predmeta kot tudi enakovreden način ocenjevanja pisnih izdelkov
in kolokvijev.
Študentje Poslovne informatike so, tako kot študentje i k t prakti-
kuma, med izvedbo predmeta tedensko podali mnenje o delu v prete-
klem tednu, na koncu pa so izpolnili še anketo o izvedbi predmeta. Od-
zivnost je bila nad 70 (preglednica 6.8).
Tako kot pri ik t praktikumu so študentje podali mnenja o razlogih
za vključevanje v z o om-ovega srečanja (preglednica 6.9). Vsa strinjanja
s postavljenimi trditvami so izražali na štiristopenjski lestvici (oceni 1
in 2 predstavljata nestrinjanje s trditvijo, 3 in 4 pa strinjanje), tako da
povprečne ocene pod 3 izražajo nestrinjanje, nad 3 pa strinjanje s posta-
vljeno trditvijo.
Mnenja študentov vs in un programa se bistveno ne razlikujejo. Štu-
dentje so zo om-ova predavanja obiskovali, ker so bila koristna (mu n
= 3,4, mvs = 3,5) in ker bi se brez njih težje naučili vse potrebno za izpit
(m = 3,1 za u n in vs program). Predavanja so se snemala na zo om-ov
oblak, posnetki pa so bili prek e-učilnice študentom dostopni do konca
delovnega tedna. Študentje obeh programov so uporabnost posnet-
kov na štiristopenjski lestvici ocenili s povprečno oceno 3,7 in s tem
potrdili našo odločitev o snemanju ter deljenju povezav do posnetkov
za kasnejši ogled. Posnetki so namreč vsem, ki se niso mogli udeležiti
z o om-ovih srečanj, omogočali ogled predavanja, kasneje pa tudi prido-
bitev večjega dela točk za aktivno udeležbo na predavanju (1,5). Aktivna
udeležba na z o om-ovem predavanju je študentom sicer prinesla do dve
točki.
Študentje so izrazili tudi mnenje o strinjanju s trditvami o gradivih,
122
Preglednica 6.8 Odziv študentov na anketo o izvedbi predmeta
Študijski program Število študentov Število odgovorov Delež odziva ()
Univerzitetni ,
Visokošolski ,
Preglednica 6.9 zo om-ova srečanja (mnenja študentov) un vs
, ,
Trditev , ,
. . . le zato, ker je bilo to potrebno. , ,
. . . ker so bila srečanja koristna. , ,
. . . ker bi se brez srečanj težko vsega naučili.
. . . so bila nekoristna.
jalke, kar pomeni, da gre za isti način predstavitve vsebin, isto zahtev-
nost predmeta kot tudi enakovreden način ocenjevanja pisnih izdelkov
in kolokvijev.
Študentje Poslovne informatike so, tako kot študentje i k t prakti-
kuma, med izvedbo predmeta tedensko podali mnenje o delu v prete-
klem tednu, na koncu pa so izpolnili še anketo o izvedbi predmeta. Od-
zivnost je bila nad 70 (preglednica 6.8).
Tako kot pri ik t praktikumu so študentje podali mnenja o razlogih
za vključevanje v z o om-ovega srečanja (preglednica 6.9). Vsa strinjanja
s postavljenimi trditvami so izražali na štiristopenjski lestvici (oceni 1
in 2 predstavljata nestrinjanje s trditvijo, 3 in 4 pa strinjanje), tako da
povprečne ocene pod 3 izražajo nestrinjanje, nad 3 pa strinjanje s posta-
vljeno trditvijo.
Mnenja študentov vs in un programa se bistveno ne razlikujejo. Štu-
dentje so zo om-ova predavanja obiskovali, ker so bila koristna (mu n
= 3,4, mvs = 3,5) in ker bi se brez njih težje naučili vse potrebno za izpit
(m = 3,1 za u n in vs program). Predavanja so se snemala na zo om-ov
oblak, posnetki pa so bili prek e-učilnice študentom dostopni do konca
delovnega tedna. Študentje obeh programov so uporabnost posnet-
kov na štiristopenjski lestvici ocenili s povprečno oceno 3,7 in s tem
potrdili našo odločitev o snemanju ter deljenju povezav do posnetkov
za kasnejši ogled. Posnetki so namreč vsem, ki se niso mogli udeležiti
z o om-ovih srečanj, omogočali ogled predavanja, kasneje pa tudi prido-
bitev večjega dela točk za aktivno udeležbo na predavanju (1,5). Aktivna
udeležba na z o om-ovem predavanju je študentom sicer prinesla do dve
točki.
Študentje so izrazili tudi mnenje o strinjanju s trditvami o gradivih,
122