Page 127 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 127
Poslovna informatika 6.4

Od omenjenih 16 komentarjev o tehničnih izzivih je večina poročala,
da težav ni imela, so pa izrazili bojazen, da bi izpad elektrike ali pre-
kinitev internetne povezave povzročila stres. Obstaja tudi strah pred
razveljavitvijo izpita. Pri izvedbi kolokvija smo se soočili s težavo, da se
je neka študentka nahajala na območju, kjer so potekala dela na inter-
netnem omrežju, in smo ji opravljanje izpita omogočili takoj, ko so bila
dela zaključena. Naša odločitev je bila seveda pozitivno sprejeta.

Verodostojnosti izpita se je dotaknilo osem študentov, ki so izposta-
vili predvsem protokol, ki onemogoča oziroma minimizira možnost go-
ljufanja na izpitu, kar je iz komentarjev možno razbrati kot pohvalo ozi-
roma, kot se je izrazil eden od študentov, so bili vsi študentje »pravično
ocenjeni«.

Pod »Drugo« so študentje izpostavili časovno omejitev (dva komen-
tarja), težave s hrupom doma (en komentar), ostali komentarji pa so bili
vezani na stres in strah pred tem, ali bo vse bo potekalo, kot je treba. Po-
glejmo še nekaj zanimivih obširnih komentarjev:

Na srečo večjih tehnični težav nisem imela. Zmotilo me je samo to,
da smo bili časovno omejeni. Mislim, da bi potrebovali več časa. Za
pisanje tovrstnega izpita je ta način primeren, mislim, da se bi se
morali vsi izpiti pisati na tak način.

Zdi se mi, da je za profesorje ta način zelo primeren, saj res zmanj-
šuje možnost prepisovanja. Nam študentom pa predstavlja kar ne-
kaj dodatnega stresa, saj se lahko vsakomur in kadarkoli zgodi, da
ima slabšo povezavo ali pa se zgodi izpad elektrike in to povzroča še
več strahu (če tehnologija ne deluje, izpita ne moramo opravljati).
Jaz sem imela pri prvem kolokviju težavo, da se mi ni želel odpreti
izpit, in potem nisem dobila povezave do posnetka zo om-a. Ven-
dar pa sem te težave hitro rešila.

Zdi se mi v redu, čeprav imam strah pred tem, saj me tehnologija
pogosto pusti na cedilu ob najbolj pomembnih trenutkih, in pisa-
nje izpita je zelo pomemben trenutek. Primerno se mi zdi, dokler
se ne zgodi, da bi zaradi nedelovanja tehnologije morala pisati izpit
še enkrat.

Reševanja izpitov na takšen način je zelo ustrezno in primerno, saj
je tako bolj primerljivo pisanje izpitov, kjer študenti ne morejo go-
ljufati in dosežejo realne ocene, kolikor so/niso študirali za pred-
met. Težavo sem imela samo zaradi tega, ker sem v brskalnik na-

127
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132