Page 128 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 128
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
pačno pisala exam.net (zaradi nervoze). Ta način je zelo primeren
in najbolj pošten, tako s strani študenta kot predavatelja. Izzivi se
lahko pojavijo pri slabi internetni povezavi ali težkem dostopu do
interneta.
Zaradi zagotavljanja varnosti se mi zdi primeren način, po drugi
strani pa v primeru tehničnih težav izgubiš možnost opravljanja
izpita, kar ni primerno. Tehnične težave niso vedno naša napaka.
Sam exam.net se mi zdi v redu, cel izpitni protokol morda malo pre-
več zahteven. Nisem sicer imela do sedaj nobenih tehničnih težav,
na srečo.
Izvedba izpita na takšen način je zelo primerna, ampak mislim, da
mi je povzročila več stresa kot izpit :-) Morala sem biti pozorna, da
opravim vse korake iz protokola po ustreznem redu, in sem imela
občutek, da nekaj bom pozabila in da zaradi tega izpit ne bo velja-
ven. Kar se tiče samega programa, je zelo koristen in jasen, enosta-
ven za uporabo, kar je seveda ena velika prednost.
V začetku se mi je zdelo, da je opravljanje izpita na takšen način bolj
komplicirano, vendar je na koncu vse potekalo brez težav. V tem
času menim, da je exam.net pravi način za opravljanje izpitov. Kar
se tiče izzivov, lahko pride do tehničnih težav, vendar smo imeli
takšne primere, ki jih je profesorica uspela rešiti.
Doseganje učnih izidov
Učni proces moramo načrtovati na način, da študentje dosežejo z uč-
nim načrtom načrtovane učne izide. Preverjanje doseganja učnih izidov
je u p fm letos vključila tudi v študentske ankete, ki jih konec vsakega
kvartala izvajamo na fakulteti. Po prvem kvartalu smo študente prek
e-učilnice pozvali k izpolnitev ankete, vendar je bil odziv žal nizek – od-
zvalo se je le pet študentov, zaradi česar teh podatkov ne moremo pred-
staviti kot relevantnih. Ob zaključku tretjega kvartala pa smo študen-
tom povezavo do ankete posredovali na začetku zo om-ovega predava-
nja in počakali, da so izpolnili anketo. Tako jih je na anketo odgovorilo
21 (63,6 vseh študentov pri predmetu). V anketo je u p f m vključila
tudi vprašanja o napredovanju po posameznih učnih izidih, določenih z
učnim načrtom predmeta. Po prvem kvartalu so bili v anketo vključeni
učni izidi, kot so zapisani v učnem načrtu (21 podrobno razčlenjenih uč-
nih izidov), za anketo, ki jo študentje izpoljujejo po zaključenem tretjem
kvartalu pa smo bili zaprošeni, da število izidov zmanjšamo na osem.
128
pačno pisala exam.net (zaradi nervoze). Ta način je zelo primeren
in najbolj pošten, tako s strani študenta kot predavatelja. Izzivi se
lahko pojavijo pri slabi internetni povezavi ali težkem dostopu do
interneta.
Zaradi zagotavljanja varnosti se mi zdi primeren način, po drugi
strani pa v primeru tehničnih težav izgubiš možnost opravljanja
izpita, kar ni primerno. Tehnične težave niso vedno naša napaka.
Sam exam.net se mi zdi v redu, cel izpitni protokol morda malo pre-
več zahteven. Nisem sicer imela do sedaj nobenih tehničnih težav,
na srečo.
Izvedba izpita na takšen način je zelo primerna, ampak mislim, da
mi je povzročila več stresa kot izpit :-) Morala sem biti pozorna, da
opravim vse korake iz protokola po ustreznem redu, in sem imela
občutek, da nekaj bom pozabila in da zaradi tega izpit ne bo velja-
ven. Kar se tiče samega programa, je zelo koristen in jasen, enosta-
ven za uporabo, kar je seveda ena velika prednost.
V začetku se mi je zdelo, da je opravljanje izpita na takšen način bolj
komplicirano, vendar je na koncu vse potekalo brez težav. V tem
času menim, da je exam.net pravi način za opravljanje izpitov. Kar
se tiče izzivov, lahko pride do tehničnih težav, vendar smo imeli
takšne primere, ki jih je profesorica uspela rešiti.
Doseganje učnih izidov
Učni proces moramo načrtovati na način, da študentje dosežejo z uč-
nim načrtom načrtovane učne izide. Preverjanje doseganja učnih izidov
je u p fm letos vključila tudi v študentske ankete, ki jih konec vsakega
kvartala izvajamo na fakulteti. Po prvem kvartalu smo študente prek
e-učilnice pozvali k izpolnitev ankete, vendar je bil odziv žal nizek – od-
zvalo se je le pet študentov, zaradi česar teh podatkov ne moremo pred-
staviti kot relevantnih. Ob zaključku tretjega kvartala pa smo študen-
tom povezavo do ankete posredovali na začetku zo om-ovega predava-
nja in počakali, da so izpolnili anketo. Tako jih je na anketo odgovorilo
21 (63,6 vseh študentov pri predmetu). V anketo je u p f m vključila
tudi vprašanja o napredovanju po posameznih učnih izidih, določenih z
učnim načrtom predmeta. Po prvem kvartalu so bili v anketo vključeni
učni izidi, kot so zapisani v učnem načrtu (21 podrobno razčlenjenih uč-
nih izidov), za anketo, ki jo študentje izpoljujejo po zaključenem tretjem
kvartalu pa smo bili zaprošeni, da število izidov zmanjšamo na osem.
128