Page 32 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 32
3 E-izobraževanje na Univerzi na Primorskem
Konec oktobra 2020 je bilo na u p vpisanih 6.089 študentov,⁸ kar
predstavlja 7,9 celotne študentske populacije v Sloveniji, oziroma
9,6 študentske populacije slovenskih javnih višjih strokovnih in vi-
sokošolskih javnih zavodov.⁹
3.2 Projekt InoTeZ – Inovativno s tehnologijo do znanja
Predstavitev projekta
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport (mizš) je leta 2017 razpi-
salo projekte vključevanja uporabe informacijsko-komunikacijske teh-
nologije (i k t) v visokošolski pedagoški proces. Na razpis so se lahko
prijavili le javni visokošolski zavodi. Sredstva za projekte je v 80 za-
gotavljal Evropski socialni sklad, preostanek pa m i z š. Na razpis so se
prijavile vse tri javne univerze, ki so morale zasledovati cilje, oprede-
ljene v razpisu. Projekti so trajali do 30. 9. 2020.
Na u p smo projekt poimenovali »InoTeZ – inovativno s tehnologijo
do znanja«, vanj pa smo vključili vse pedagoške članice u p:
• u p f h š,
• u p f m,
• u p fa m n i t,
• u p p e f,
• u p ft š Turistico,
• u p f v z.
V projektu smo, med drugim:
• Opravili popis stanja s tehničnega ter pedagoško-didaktičnega vi-
dika. Del slednjega je bila tudi raziskava razumevanja e-izobraže-
vanja ter odnos članic, predvsem vodstva članic, do uporabe ikt v
pedagoškem procesu, kar predstavljamo v nadaljevanju.
• Pripravili portal Odprta u p kot osrednje stičišče za širjenje pri-
merov dobre rabe. Primere dobre rabe smo širili tudi prek spletne
strani¹⁰ oziroma spletnega dnevnika (bloga) projekta. Dobra pra-
ksa in uporabna priporočila so širši izobraževalni skupnosti prosto
dostopni tudi po zaključku projekta.
⁸ Glej https://www.upr.si/si/univerza/univerza-v-stevilkah/.
⁹ Glej https://pxweb.stat.si/SiStat/sl/Podrocja/Index/192/izobrazevanje.
¹⁰ Glej https://inotez.upr.si.
32
Konec oktobra 2020 je bilo na u p vpisanih 6.089 študentov,⁸ kar
predstavlja 7,9 celotne študentske populacije v Sloveniji, oziroma
9,6 študentske populacije slovenskih javnih višjih strokovnih in vi-
sokošolskih javnih zavodov.⁹
3.2 Projekt InoTeZ – Inovativno s tehnologijo do znanja
Predstavitev projekta
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport (mizš) je leta 2017 razpi-
salo projekte vključevanja uporabe informacijsko-komunikacijske teh-
nologije (i k t) v visokošolski pedagoški proces. Na razpis so se lahko
prijavili le javni visokošolski zavodi. Sredstva za projekte je v 80 za-
gotavljal Evropski socialni sklad, preostanek pa m i z š. Na razpis so se
prijavile vse tri javne univerze, ki so morale zasledovati cilje, oprede-
ljene v razpisu. Projekti so trajali do 30. 9. 2020.
Na u p smo projekt poimenovali »InoTeZ – inovativno s tehnologijo
do znanja«, vanj pa smo vključili vse pedagoške članice u p:
• u p f h š,
• u p f m,
• u p fa m n i t,
• u p p e f,
• u p ft š Turistico,
• u p f v z.
V projektu smo, med drugim:
• Opravili popis stanja s tehničnega ter pedagoško-didaktičnega vi-
dika. Del slednjega je bila tudi raziskava razumevanja e-izobraže-
vanja ter odnos članic, predvsem vodstva članic, do uporabe ikt v
pedagoškem procesu, kar predstavljamo v nadaljevanju.
• Pripravili portal Odprta u p kot osrednje stičišče za širjenje pri-
merov dobre rabe. Primere dobre rabe smo širili tudi prek spletne
strani¹⁰ oziroma spletnega dnevnika (bloga) projekta. Dobra pra-
ksa in uporabna priporočila so širši izobraževalni skupnosti prosto
dostopni tudi po zaključku projekta.
⁸ Glej https://www.upr.si/si/univerza/univerza-v-stevilkah/.
⁹ Glej https://pxweb.stat.si/SiStat/sl/Podrocja/Index/192/izobrazevanje.
¹⁰ Glej https://inotez.upr.si.
32