Page 37 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 37
Razumevanje in odnos do e-izobraževanja na u p 3.3
na področju kakovosti nismo ponavljali vprašanja urejenosti podpore
e-izobraževanja na članici, če je prodekan članice na to vprašanje že od-
govoril, smo pa to vprašanje zastavili predstavniku članice, katere pro-
dekan je bil odsoten.
Skupinski intervju je potekal po enotnem protokolu – izvajalka inter-
vjuja je postavila vprašanje, nakar so intervjuvanci odgovarjali v vedno
istem zaporedju. Posamezniki so svoje odgovore, glede na potek raz-
govora, lahko vmes tudi dopolnili. Vsak razgovor je trajal 90 minut. S
soglasjem intervjuvancev smo oba intervjuja posneli. Prepis zvočnega
zapisa razgovorov smo obdelali v pisarniškem paketu m s Office 2016.
S pomočjo komentarjev v besedilnem dokumentu smo označili dele be-
sedila, ki so bili povezani z vprašanjem. Komentar je vseboval kratico
članice u p in kodo, ki je opredeljevala vsebino/povzetek besedila. S po-
močjo makroukaza²¹ smo komentarje in označeno besedilo prenesli v
nov besedilni dokument, tabelarično urejene komentarje pa še v Excel,
kjer smo zapise razvrstili, podvojene zapise združili in s pomočjo kodi-
ranja zapise razvrstili v kategorije, vezane na vsebino vprašanj:
• razumevanje e-izobraževanja (koda: pojem),
• naklonjenost vodstva (koda: vodstvo),
• vključevanje ik t v pedagoški proces (koda: vključenost),
• obstoječa podpora in usposabljanje učiteljev (koda: podpora),
• podpora in usposabljanje učiteljev na u p (koda: center),
• odpiranje izobraževanja (koda: odprto).
Pri analizi zvočnega prepisa sta se pojavili dve novi kategoriji, smi-
selni za vključitev v nadaljnjo obdelavo, saj naslavljata raziskovalno
vprašanje o vključevanju oziroma nevključevanju ikt v pedagoški pro-
ces:
• ovire za večjo uporabo ik t v pedagoškem procesu (koda: ovire),
• predlogi za izboljšave (koda: predlogi).
Urejene zapise smo dodatno uredili na način, da smo kodo ločili od
imena članice. Takšen pristop nam omogoča obdelavo podatkov zbirno
po kategorijah na ravni celotne univerze, ne le po posamezni članici.
²¹ Glej https://www.thedoctools.com/word-macros-tips/word-macros/extract
-comments-to-new-document/.
37
na področju kakovosti nismo ponavljali vprašanja urejenosti podpore
e-izobraževanja na članici, če je prodekan članice na to vprašanje že od-
govoril, smo pa to vprašanje zastavili predstavniku članice, katere pro-
dekan je bil odsoten.
Skupinski intervju je potekal po enotnem protokolu – izvajalka inter-
vjuja je postavila vprašanje, nakar so intervjuvanci odgovarjali v vedno
istem zaporedju. Posamezniki so svoje odgovore, glede na potek raz-
govora, lahko vmes tudi dopolnili. Vsak razgovor je trajal 90 minut. S
soglasjem intervjuvancev smo oba intervjuja posneli. Prepis zvočnega
zapisa razgovorov smo obdelali v pisarniškem paketu m s Office 2016.
S pomočjo komentarjev v besedilnem dokumentu smo označili dele be-
sedila, ki so bili povezani z vprašanjem. Komentar je vseboval kratico
članice u p in kodo, ki je opredeljevala vsebino/povzetek besedila. S po-
močjo makroukaza²¹ smo komentarje in označeno besedilo prenesli v
nov besedilni dokument, tabelarično urejene komentarje pa še v Excel,
kjer smo zapise razvrstili, podvojene zapise združili in s pomočjo kodi-
ranja zapise razvrstili v kategorije, vezane na vsebino vprašanj:
• razumevanje e-izobraževanja (koda: pojem),
• naklonjenost vodstva (koda: vodstvo),
• vključevanje ik t v pedagoški proces (koda: vključenost),
• obstoječa podpora in usposabljanje učiteljev (koda: podpora),
• podpora in usposabljanje učiteljev na u p (koda: center),
• odpiranje izobraževanja (koda: odprto).
Pri analizi zvočnega prepisa sta se pojavili dve novi kategoriji, smi-
selni za vključitev v nadaljnjo obdelavo, saj naslavljata raziskovalno
vprašanje o vključevanju oziroma nevključevanju ikt v pedagoški pro-
ces:
• ovire za večjo uporabo ik t v pedagoškem procesu (koda: ovire),
• predlogi za izboljšave (koda: predlogi).
Urejene zapise smo dodatno uredili na način, da smo kodo ločili od
imena članice. Takšen pristop nam omogoča obdelavo podatkov zbirno
po kategorijah na ravni celotne univerze, ne le po posamezni članici.
²¹ Glej https://www.thedoctools.com/word-macros-tips/word-macros/extract
-comments-to-new-document/.
37