Page 47 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 47
Odziv u p na prvi val epidemije covida-19 3.4

Preglednica 3.5 Najpogosteje uporabljene tehnologije za nadomeščanje
kontaktnih ur

Članica u p zo om j i ts i vox Webex Moodle e-pošta

up fhš   

up fm   

up famnit   

u p f tš Turistica   

up pef  

up fvz   

op ombe V odstotkih.

Prek e-učilnice so učitelji nadomestili 13,7  kontaktnih ur, prek Jitsija
pa 12,9 . Sledita Skype s 4,4  in e-pošta z 2,9 . Način nadomešča-
nja kontaktnih ur kaže na to, da se študij na daljavo na u p še vedno
večinoma razume kot prenos vsebin klasičnih srečanj s študenti v sin-
hrono komunikacijo po spletu, kar pa, kot smo prikazali v uvodu, ni.
Odziv u p kot celote v prvem valu epidemije še ne kaže večjega premika
v smeri digitalizacije izobraževalne dejavnosti. Tako kot v podjetjih tudi
v izobraževalnih organizacijah uvedba i k t zahteva prenovo osnovne
(izobraževalne) dejavnosti.

Poseben izziv pri delu na daljavo predstavljata preverjanje in ocenje-
vanje znanja na daljavo, kar obravnavamo v enem od naslednjih po-
glavij.

47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52