Page 43 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 43
Razumevanje in odnos do e-izobraževanja na u p 3.3

Preglednica 3.4 Podpora na ravni u p in odpiranje u p

Kategorija/koda Vsebina razgovora

Podpora in • Podprejo vse članice
usposabljanje na • Enotne storitve za vse članice
nivoju u p (cen- • Infrastrukturni center, financiran s strani u p, brez medseboj-
ter)
nega zaračunavanja ali obračunavanja storitev
• Del podpore tudi na članice
• Vrednotenje dela učiteljev, ki bi delovali v centru; potrebna je

pedagoško-didaktična podpora, ki mora biti ustrezno vredno-
tena; te podpore ne more opravljati strokovni delavec
• Vnaprej napovedana usposabljanja, ko ni predavanj
• Usposabljanja prilagojena študijskim področjem
• Prednost svetovanju  : 

Odpiranje izo- • Notranja mobilnost način odpiranja izobraževanja posamezne
braževanja in članice, oviri: (a) notranje zaračunavanje k t, (b) usklajevanje
u p (odprto) urnikov

• Pripravljenost za pripravo odprtih vsebin; predavanja so že se-
daj javna, torej so lahko javne tudi e-vsebine – različno stališče:
če se predvideva aktivnost študentov, predmet ne more biti
ravno odprt, če so odprte le vsebine, pa je lahko

• Ovire za odpiranje vsebin: (a) potrebna razvojna sredstva,
(b) predmet bi moral imeti začetek in konec, (c) vprašanje pod-
pore udeležencev, (č) vrednotenje dela učitelja za pripravo vse-
bin in za spremljanje udeležencev, (d) opredelitev avtorskih
pravic

• Odprte vsebine priložnost za promocijo fakultete in profesor-
jev

Predlogi • Ukinitev PowerPointa
(predlogi) • Učiteljem predstaviti primere dobre rabe i k t
• Priprava načrta izvedbe predmeta po zgledu strukture tečaja

mooc
• Srednja pot med urejenostjo na up fm in neurejenostjo na dru-

gih članicah
• i k t je lahko element kakovosti – preglednost; vključevanje i k t

v pedagoški proces vključiti v kazalnik spremljanja kakovosti
• Študentje se s pomočjo i k t lažje učijo, čeprav je študij še vedno

trdo delo študenta

V razgovorih so bile izpostavljene pomanjkljive digitalne in tudi štu-
dijske spretnosti študentov, zato so intervjuvanci podali predloge o pri-
pravi učnih vsebin, ki bi zapolnile manjkajoče vrzeli, hkrati pa bi bile
dostopne vsem študentom u p, ne glede na fakulteto, s katere študent
prihaja. Odprte vsebine s področja rabe ikt naj bi bile prosto dostopne
tudi učiteljem.

43
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48