Page 44 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 44
lonjenost 3 E-izobraževanje na Univerzi na Primorskem

3
5
1

4
2
6

Intenzivnost rabe ikt v pedagoškem procesu
Slika 3.1 Podpora vodstva in vključenost i k t v pedagoški proces

Razprava
Cilji projekta InoTeZ so večinoma sledili razpisni dokumentaciji mi z š.
Pred začetkom projekta so bili na u p izvedeni vsaj trije poskusi za iz-
delavo strategije in/ali uvedbo e-študija, ki so bili zaradi pomanjkanja
podpore vodstvenih struktur neuspešni. Rezultati intervjujev so poka-
zali, da težave, s katerimi se srečuje u p, izhajajo ne samo iz različnega
razumevanja e-izobraževanja, temveč predvsem iz različnega sprejema-
nja ikt, odnosa do ikt na članici ter različne podpore vodstva. Zadnja
je večinoma odvisna od osebnostnih lastnosti posameznikov in izku-
šenj, ki jih imajo z ik t in e-izobraževanjem.

Na osnovi razgovorov smo izoblikovali grafični prikaz (slika 3.1), ki
članico umesti glede na vključenost i k t v pedagoški proces in na iz-
raženo podporo vodstva. Zaradi zagotavljanja anonimnosti so imena
posameznih fakultet izpuščena. Umestitev posamezne fakultete v ma-
triko je seveda subjektivna, izhaja pa iz mnenja intervjuvancev in zato
ne odraža povsem realnega stanja. Vsekakor pa nazorno predstavlja ra-
znolikost med članicami u p, ki jo je moč opaziti tudi v praksi. V praksi
se sicer pogosto opazi načelno naklonjenost uvajanju ik t, podpore pa
kasneje ni.

Nekatere članice ikt vključujejo organizirano in načrtovano, pri dru-
gih je njeno uvajanje v pedagoški proces še vedno prepuščeno posame-
znim navdušencem. Organizacija podpornih dejavnosti na fakulteti in
na univerzi se zelo razlikuje. Učitelji, ki so sodelovali v razpravah, so
podprli enotno ureditev tehnične in pedagoško-didaktične podpore na
univerzitetni ravni, pri čemer so izpostavili potrebo po upoštevanju po-

44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49