Page 99 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 99
i k t praktikum 2020/2021 6.2

Upoštevajoč sedem tednov je bil tako povprečen študent pri predmetu
obremenjen s 56,6 ure. Upoštevajoč 2 k t, kolikor so ovrednotene ob-
veznosti ikt praktikuma, in merila ect s,¹⁴ po katerih mora študent za
1 k t v opravljanje študijskih obveznosti vložiti od 25 do 30 ur svojega
dela, lahko trdimo, da so bili študentje pri predmetu ustrezno obreme-
njeni. Iz ankete sicer izhaja (slika 6.2), da študentje u n programa me-
nijo, da so bile obveznosti obsežne. Razliko lahko pojasnimo s tem, da
ti študentje na fakulteto prihajajo s slabše razvitimi spretnostmi upo-
rabe računalnika in interneta od študentov vs programa. Sicer pa je na
podlagi poročil študentov v mnenjski anketi povprečje ur na teden na
u n programu (m = 10,0) nekoliko višje od povprečja na v s programu
(m = 8,9).

Glede na prikazane podatke lahko ugotovimo, da delni prenos iz-
vedbe predmeta i k t praktikum na splet ni v ničemer okrnil same iz-
vedbe predmeta.

6.2 i kt praktikum 2020/2021
Predmet ikt praktikum smo prvič izvedli v študijskem letu 2019/2020.
Analiza podatkov preteklega študijskega leta je pokazala, da izvedba za-
radi epidemije in prenosa izvedbe predmeta na splet ni bila oškodovana.
Čeprav se je študijsko leto 2020/2021 začelo klasično, smo predmet na
u n programu že od 1. oktobra izvajali na daljavo. K tej odločitvi so pri-
spevali pozitivne izkušnje iz prvega vala epidemije ter predvidevanje, da
se obeta drugi val. V študijskem letu je avtorica monografije predmet,
katerega nosilka je, v celoti izvajala le za skupino u n študentov, zato
zaradi primerljivosti v nadaljevanju prikazujemo izvedbo in evalvacijo
predmeta le za skupino u n študentov.

u p je za študijsko leto 2020/2021 uvedla dve novosti. Prva je vezana
na nabavo zo om-ovih licenc za vse učitelje in študente. Odločitev se
je, kot bomo prikazali kasneje, izkazala za smiselno in uporabno, saj
so se vsa srečanja lahko izvajala neomejeno dolgo, licenca pa je omo-
gočala tudi shranjevanje posnetkov na z o om-ov oblak. Licenčna razli-
čica zo om-a je vzpostavila možnost spremljanja liste prisotnih študen-
tov, kar je, v povezavi s šolskimi računi študentov, olajšalo delo učitelja.
Druga pozitivna sprememba, ki smo jo uvedli, tudi po zaslugi projekta
InoTeZ, je poenotena obvezna uporaba šolskih e-poštnih naslovov štu-
dentov. Študentje ob vpisu na u p dobijo šolske e-poštne naslove, ki so

¹⁴ Glej http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=MERI23.

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104