Page 96 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 96
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Študentje, ki izpita niso želeli opravljati na takšen način ali pa niso
mogli zagotoviti s protokolom zahtevanih izpitnih pogojev, so k izpitu
lahko pristopili kasneje. Žal pa je epidemiološka situacija onemogočila
klasično izvedbo izpitov in so vsi študentje obveznosti ikt praktikuma
opravljali na daljavo. V izogib težavam smo z vsemi študenti opravili
testiranje protokola in kasneje po potrebi omogočili tudi individualno
svetovanje – je bilo pa takšnih svetovanj malo. Študentje so preverjanja
znanja na daljavo s pomočjo videovodiča in vseh navodil opravljali brez
težav.

Odziv študentov na izvedbo i k t praktikuma
Ob zaključku izvedbe predmetov vedno opravimo anketo o izvedbi.
Mnenje študentov se sicer preverja že med izvedbo, saj želimo morebi-
tne težave zaznati že takrat in jih tudi pravočasno rešiti. Takšno sprotno
reševanje težav in nesporazumov je pri klasični izvedbi, brez podpore
v e-učilnici in ob velikem številu študentov, težje. Študentje se namreč
neradi izpostavljajo in javno izražajo svoja mnenja.

Na anketo o izvedbi predmeta je odgovorilo 21 študentov u n pro-
grama (65,6-odstotni odziv) in 36 študentov vs programa (53,7-odstotni
odziv). Podatke o skupini u n študentov navajamo za primerjavo, saj je
bil predmet za to skupino v celoti izveden klasično, vendar s podporo e-
učilnice, pri skupini vs študentov pa je bila polovica predmeta izvedena
po spletu. Prek spleta sta potekala tudi končna preverjanje in ocenjeva-
nje znanja.

Študentje so na štiristopenjski Likertovi lestvici¹² presojali navodila
in gradiva. Štiristopenjsko lestvico smo uporabili zato, ker smo želeli, da
študentje jasno izrazijo strinjanje (oceni 3 ali 4) ali nestrinjanje (oceni 1
ali 2). Kot je razvidno iz povprečnih ocen (preglednica 6.1), so študentje
e-gradivom naklonjeni: gradiva so bila uporabna in študentje niso imeli
težav z uporabo in učenjem z njihovo pomočjo. Med skupino študentov
u n programa, za katere se je predmet izvedel klasično, in skupino vs,
ki so imeli delno spletno izvedbo, statistično značilnih razlik ni bilo.
Študentje bi si e-gradiv želeli tudi pri drugih predmetih (u n: m = 3,7;
vs: m = 3,5).

Zanimivi so odgovori študentov o obsežnosti in zahtevnosti študij-
skih obveznosti. Kot omenjeno se je izvedba za u n in vs skupino štu-
dentov razlikovala v delu izvedbe (za v s skupino je bila izvedba od 4.

¹² 1 = sploh se ne strinjam, 2 = ne strinjam se, 3 = delno se strinjam, 4 = povsem se strinjam.

96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101