Page 97 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 97
i k t praktikum 2019/2020 6.1
Preglednica 6.1 Mnenja študentov i k t praktikuma o gradivih (2019/2020)
Trditev un vs
,
Navodila za študij so razumljiva. , ,
,
E-gradiva so razumljiva. , ,
,
E-gradiva so nazorna. , ,
E-gradiva so podrobna. ,
E-gradiva so neuporabna. ,
Ne morem se učiti s pomočjo e-gradiv. ,
Preglednica 6.2 Študijske obveznosti pri i k t praktikumu (2019/2020)
Trditev un vs
,
Izvedba predmeta je bila boljša, kot ste pričakovali , ,
Študijske obveznosti so bile obsežne. , ,
Študijske obveznosti so bile zahtevne. , ,
Preverjanje znanja je bilo skladno z učnim načrtom. , ,
,
Predmet je možno opraviti le s sprotnim delom. ,
Obveznosti ste opravili brez težav. ,
tedna po spletu) ter v načinu izvedbe izpita. vs skupina je izvajanje iz-
pita posnela, saj je izpit opravljala na daljavo. Za študente študijske ob-
veznosti niso bile zahtevne, saj so povprečne ocene zahtevnosti pod 3.
Zanimivo je, da za skupino v s študijske obveznosti tudi niso bile ob-
sežne (m = 2,7), medtem ko je bilo za študente u n skupine obveznosti
veliko, pa čeprav so opravljali iste naloge. Večjih razlik med obema sku-
pinama ni bilo. Obe skupini študentov sta izboljšali svoje sposobnosti
uporabe računalnika in interneta na splošno (u n: m = 3,6, vs: m = 3,5),
kar je tudi cilj predmeta (preglednica 6.2).
Študentje vs programa so bili po zaključku izvedbe predmeta neko-
liko bolj naklonjeni študiju online (m = 3,2) od študentov u n programa
(m = 3,1). So pa študentje po 1. kvartalu izrazili nekoliko večje zadovolj-
stvo s študijem na u p fm kot študentje vs programa na koncu 3. kvar-
tala. Na petstopenjski lestvici (5 je najvišja ocena) so un študentje svoje
zadovoljstvo ocenili s povprečno oceno 4,3, študentje vs programa pa
s 3,9. u n študentje naj bi v študij na u p fm vložili v povprečju 21,5 ure
na teden (za ik t praktikum 7,3 ure), vs študentje pa 14,2 ure (za ik t
praktikum 6,6 ure). Razlika v času, ki so ga študentje namenili za delo
pri predmetu, je razvidna tudi iz statistike e-učilnice. Vtičnik Dedica-
tion tool izkazuje, da so u n študentje e-učilnico v povprečju uporabljali
1.197,67 minute, študentje vs programa pa 1.102,97 minute. Manj pora-
97
Preglednica 6.1 Mnenja študentov i k t praktikuma o gradivih (2019/2020)
Trditev un vs
,
Navodila za študij so razumljiva. , ,
,
E-gradiva so razumljiva. , ,
,
E-gradiva so nazorna. , ,
E-gradiva so podrobna. ,
E-gradiva so neuporabna. ,
Ne morem se učiti s pomočjo e-gradiv. ,
Preglednica 6.2 Študijske obveznosti pri i k t praktikumu (2019/2020)
Trditev un vs
,
Izvedba predmeta je bila boljša, kot ste pričakovali , ,
Študijske obveznosti so bile obsežne. , ,
Študijske obveznosti so bile zahtevne. , ,
Preverjanje znanja je bilo skladno z učnim načrtom. , ,
,
Predmet je možno opraviti le s sprotnim delom. ,
Obveznosti ste opravili brez težav. ,
tedna po spletu) ter v načinu izvedbe izpita. vs skupina je izvajanje iz-
pita posnela, saj je izpit opravljala na daljavo. Za študente študijske ob-
veznosti niso bile zahtevne, saj so povprečne ocene zahtevnosti pod 3.
Zanimivo je, da za skupino v s študijske obveznosti tudi niso bile ob-
sežne (m = 2,7), medtem ko je bilo za študente u n skupine obveznosti
veliko, pa čeprav so opravljali iste naloge. Večjih razlik med obema sku-
pinama ni bilo. Obe skupini študentov sta izboljšali svoje sposobnosti
uporabe računalnika in interneta na splošno (u n: m = 3,6, vs: m = 3,5),
kar je tudi cilj predmeta (preglednica 6.2).
Študentje vs programa so bili po zaključku izvedbe predmeta neko-
liko bolj naklonjeni študiju online (m = 3,2) od študentov u n programa
(m = 3,1). So pa študentje po 1. kvartalu izrazili nekoliko večje zadovolj-
stvo s študijem na u p fm kot študentje vs programa na koncu 3. kvar-
tala. Na petstopenjski lestvici (5 je najvišja ocena) so un študentje svoje
zadovoljstvo ocenili s povprečno oceno 4,3, študentje vs programa pa
s 3,9. u n študentje naj bi v študij na u p fm vložili v povprečju 21,5 ure
na teden (za ik t praktikum 7,3 ure), vs študentje pa 14,2 ure (za ik t
praktikum 6,6 ure). Razlika v času, ki so ga študentje namenili za delo
pri predmetu, je razvidna tudi iz statistike e-učilnice. Vtičnik Dedica-
tion tool izkazuje, da so u n študentje e-učilnico v povprečju uporabljali
1.197,67 minute, študentje vs programa pa 1.102,97 minute. Manj pora-
97