Page 100 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 100
6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike
Slika 6.14 Postavitev predmeta v e-učilnici
vneseni tudi v e-učilnico in šis,¹⁵ od študentov pa smo zahtevali, da vsa
komunikacija s fakulteto poteka le prek teh naslovov.
Na u p f m smo pripravili videovodiča, kako ravnati s šolskim e-
poštnim naslovom ter kako prevzeti študentski z o om-ov račun. Video-
vodiča sta bila namenjena predvsem študentom višjih letnikov, saj smo
ravnanje s šolskim e-poštnim naslovom ter prevzem z o om-ovega ra-
čuna vključili v prve ure ikt praktikuma in tako študente že na začetku
pripravili tudi za delo na daljavo. Za ostale študente smo videoposnetka
vključili v Podporo študentom (slika 6.15).
Izvedba predmeta na daljavo
Pri pripravi načrta izvedbe predmeta smo izhajali iz učnega načrta in
izkušenj predhodnega leta, predvsem izvedbe v prvem valu epidemije
covida-19. Glede na to, da smo se odločili za e-izvedbo, smo takšen na-
čin izvedbe vključili že v načrt izvedbe predmeta. Odločitev se je kmalu
izkazala za pravilno, saj je univerza zaradi drugega vala epidemije že
sredi oktobra 2020 pedagoški proces v celoti prenesla v obliko dela na
daljavo. u p fm je nekatere svoje aktivnosti na začetku študijskega leta
(pozdrav brucem) izvajala na daljavo, prek z o om-a, in na ta način tudi
novincem olajšala popolni prehod v obliko dela na daljavo.
Avtorica monografije je osebno sicer naklonjena asinhronemu na-
¹⁵ Študentski informacijski sistem, v katerem se vodijo vse s študentom povezane evi-
dence (vpis, prijava in odjava na izpit, e-indeks, oddaja in obravnava vlog ipd.).
100
Slika 6.14 Postavitev predmeta v e-učilnici
vneseni tudi v e-učilnico in šis,¹⁵ od študentov pa smo zahtevali, da vsa
komunikacija s fakulteto poteka le prek teh naslovov.
Na u p f m smo pripravili videovodiča, kako ravnati s šolskim e-
poštnim naslovom ter kako prevzeti študentski z o om-ov račun. Video-
vodiča sta bila namenjena predvsem študentom višjih letnikov, saj smo
ravnanje s šolskim e-poštnim naslovom ter prevzem z o om-ovega ra-
čuna vključili v prve ure ikt praktikuma in tako študente že na začetku
pripravili tudi za delo na daljavo. Za ostale študente smo videoposnetka
vključili v Podporo študentom (slika 6.15).
Izvedba predmeta na daljavo
Pri pripravi načrta izvedbe predmeta smo izhajali iz učnega načrta in
izkušenj predhodnega leta, predvsem izvedbe v prvem valu epidemije
covida-19. Glede na to, da smo se odločili za e-izvedbo, smo takšen na-
čin izvedbe vključili že v načrt izvedbe predmeta. Odločitev se je kmalu
izkazala za pravilno, saj je univerza zaradi drugega vala epidemije že
sredi oktobra 2020 pedagoški proces v celoti prenesla v obliko dela na
daljavo. u p fm je nekatere svoje aktivnosti na začetku študijskega leta
(pozdrav brucem) izvajala na daljavo, prek z o om-a, in na ta način tudi
novincem olajšala popolni prehod v obliko dela na daljavo.
Avtorica monografije je osebno sicer naklonjena asinhronemu na-
¹⁵ Študentski informacijski sistem, v katerem se vodijo vse s študentom povezane evi-
dence (vpis, prijava in odjava na izpit, e-indeks, oddaja in obravnava vlog ipd.).
100