Page 76 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 76
ko Kukanja, Tanja Planinc in Petr Štumpf

Preglednica 5 Komunalitete za 27 praks kriznega upravljanja

Spremenljivke () ()

Osredotočili se bomo na nove tržne segmente , ,
Povečali bomo oglaševalske aktivnosti , ,
Zagotovili bomo cenovno ugodne akcije in popuste , ,
Osredotočili se bomo na obstoječe (predkrizne) segmente gostov, nji- , ,
hove želje in pričakovanja
Osredotočili se bomo na lojalne goste , ,
Izkoristili bomo elektronsko trženje in nove distribucijske kanale , ,
Povečali bomo proračun za trženje in oglaševanje , ,
Spremljali bomo naše konkurente in glede na njihovo delovanje prila- , ,
gajali naše trženjske aktivnosti ter ponudbo,
Izboljšali bomo kakovost ponudbe , ,
Znižali bomo plače zaposlenih glede na predkrizno obdobje , ,
Zaposlenim bomo omogočili nefinančne vzpodbude in nagrade (npr. , ,
prosti dnevi itd.)
Zmanjšali bomo število zaposlenih glede na predkrizno obdobje , ,
Povečali bomo produktivnost (delovno storilnost) zaposlenih , ,
Zahtevali bomo, da zaposleni opravljajo dodatna dela in naloge, ki niso , ,
v opisu delovnega mesta
Spremenili bomo organizacijsko strukturo podjetja , ,
Podaljšali bomo delovni čas zaposlenih , ,
Redno zaposlene bomo nadomestili s študenti ali z zaposlenimi za , ,
krajši delovni čas
Zmanjšali bomo stroške poslovanja , ,
Preložili bomo plačilo nekaterih stroškov drugih in fin. obveznosti , ,
Ustvarili bomo dodatne vire prihodkov , ,
Opustili bomo neprofitabilne aktivnosti in zaprli nekatere oddelke , ,
Nabavljali bomo cenovno ugodnejše izdelke in storitve , ,
Uporabili bomo nove (i kt) tehnologije za zmanjšanje obrat. stroškov , ,
Skrčili bomo investicije, namenjene posodobitvam in širitvi ponudbe , ,
Sodelovali bomo z drugimi turističnimi ponudniki , ,
Pristopili bomo v različna sektorska združenja, zbornice, društva itd. , ,
Podpirali bomo aktivnosti, ki izboljšujejo prep. turistične destinacije , ,

op ombe Naslovi stolpcev: (1) začetne, (2) po izločitvi faktorjev. Uporabljena je metoda
glavnih osi.

spremenljivk spada v prvi faktor (posledično je rešitev precej neuravno-
težena), smo v nadaljevanju (glej preglednico 7) s pravokotno rotacijo
preverili še rotirano rešitev.

76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81