Page 80 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 80
ko Kukanja, Tanja Planinc in Petr Štumpf

Preglednica 9 Razlike med merjenimi spremenljivkami (med državama)

Spremenljivke () () () ()

Znižali bomo plače zaposlenih glede na , , –, ,
predkrizno obdobje (f) , , –, ,

Zaposlenim bomo omogočili nefinančne , , –, ,
vzpodbude in nagrade (npr. prosti dnevi , , –, ,
itd.) (f) , , –, ,

Zmanjšali bomo število zaposlenih glede , , –, ,
na predkrizno obdobje (f) , , –, ,

Povečali bomo produktivnost (delovno , , –, ,
storilnost) zaposlenih (f) , , –, ,
, , –, ,
Zahtevali bomo, da zaposleni opravljajo , , –, ,
dodatna dela in naloge, ki niso v opisu de- , , –, ,
lovnega mesta (f) , , –, ,
, , –, ,
Spremenili bomo organizacijsko strukturo , , –, ,
podjetja (f)

Redno zaposlene bomo nadomestili s štu-
denti ali z zaposlenimi za krajši delovni čas
(f )

Povečali bomo oglaševalske aktivnosti (f)

Zagotovili bomo cenovno ugodne akcije in
popuste (f)

Povečali bomo proračun za trženje in ogla-
ševanje (f)

Izkoristili bomo elektronsko trženje in
nove distribucijske kanale (f)

Nabavljali bomo cenovno ugodnejše iz-
delke in storitve (f)

Uporabili bomo nove (i kt) tehnologije za
zmanjšanje obratovalnih stroškov (f)

Skrčili bomo investicije, namenjene poso-
dobitvam in širitvi ponudbe (f)

Sodelovali bomo z drugimi turističnimi
ponudniki (f)

Nadaljevanje na naslednji strani

za podrobnejše ugotavljanje razlik uporabili neparametrični test Mann-
Whitneyjev U-test.

Iz preglednice 11 je razvidno, da pri dejavnostih nastanitvenega gostin-
stva ter potovalnih agencij prihaja do statistično značilnih razlik le pri
dveh praksah kriznega upravljanja, pri tem pa vsaka praksa sodi v svoj
faktor (f1 = človeški viri; f2 = trženje).

80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85