Page 81 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 81
Krizno upravljanje med pandemijo covida-19

Preglednica 9 Nadaljevanje s prejšnje strani

Spremenljivke () () () ()

Pristopili bomo v različna sektorska zdru- , , –, ,
ženja, zbornice, društva itd. (f) , , –, ,
, , –, ,
Podpirali bomo aktivnosti, ki izboljšujejo
prepoznavnost turistične destinacije (f) , , –, ,

Osredotočili se bomo na obstoječe (pred-
krizne) segmente gostov, njihove želje in
pričakovanja (f)

Preložili bomo plačilo nekaterih stroškov
drugih in finančnih obveznosti (f)

op om be Naslovi stolpcev: (1) Mann-Whitney U, (2) Wilcoxon W, (3) Z, (4) signifi-
kanca.

Preglednica 10 Razlike med merjenimi spremenljivkami (med dejavnostmi)

Spremenljivke () () ()

Zaposlenim bomo omogočili nefinančne vzpodbude in nagrade ,  ,

(npr. prosti dnevi itd.) (f)  ,
 ,
Znižali bomo plače zaposlenih glede na predkrizno obdobje (f) ,
 ,
Zmanjšali bomo število zaposlenih glede na predkrizno obdobje ,  ,
(f )
 ,
Povečali bomo produktivnost (delovno storilnost) zaposlenih (f) ,  ,

Zahtevali bomo, da zaposleni opravljajo dodatna dela in naloge, ki ,  ,
niso v opisu delovnega mesta (f)  ,

Podaljšali bomo delovni čas zaposlenih (f) ,  ,

Izkoristili bomo elektronsko trženje in nove distribucijske kanale ,  ,
(f )

Povečali bomo proračun za trženje in oglaševanje (f) ,

Skrčili bomo investicije, namenjene posodobitvam in širitvi po- ,
nudbe (f)

Podpirali bomo aktivnosti, ki izboljšujejo prepoznavnost turi- ,
stične destinacije (f)

Preložili bomo plačilo nekaterih stroškov drugih in finančnih ob- ,

veznosti (f)

op om be Naslovi stolpcev: (1) Kruskal-Wallis H, (2) Wilcoxon W, (3) signifikanca.

Iz preglednice 12 je razvidno, da pri dejavnostih nastanitvenega ter pre-
hrambnega gostinstva prihaja do statistično značilnih razlik pri petih pra-
ksah kriznega upravljanja, pri tem pa kar štiri prakse sodijo v prvi faktor
(dimenzija človeški viri).

Iz preglednice 13 je razvidno, da med prehrambnim gostinstvom ter

81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86