Page 46 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 46
cija 6

Zgodbe Forma VIVE

Lotka Velički
Osnovna šola Koroški jeklarji
Robi Jamnik
Jazz Ravne

Z namenom, da učencem tudi v času počitnic obogatimo možnosti za preži-
vljanje prostega časa, smo se v projektu SKUM odločili organizirati umetniški
počitniški tabor na temo spoznavanja kulturne dediščine našega kraja. K so-
delovanju smo povabili 5 umetnikov iz 4 različnih umetniških zvrsti – glasbe,
plesno-gledališke umetnosti, fotografije in pripovedovanja, ki so s 30 vklju-
čenimi učenci četrtih in petih razredov sproščeno, z zanimanjem spoznavali
kulturno dediščino domačega kraja – Formo vivo. Delavnice smo z umetniki
izvedli na različnih kulturno pomembnih lokacijah – v grajskem parku, Štau-
hariji, koroški osrednji knjižnici in pokrajinskem muzeju. Učenci so bili aktiv-
ni in ustvarjalni, zvečer pa so skupaj z umetniki delček ustvarjalnega procesa
spoznavanja in odzivanja na kulturno dediščino v Štauhariji predstavili zuna-
njim gledalcem.
Ključne besede: SKUM, umetniški počitniški tabor, kulturna dediščina, Forma
VIVA

46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51