Page 102 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 102
Inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja
logija, ugodno zunanje okolje, pozitivno notranje okolje podjetja (organizacijska kultura;
intelektualni kapital podjetja) in razvite nekatere podjetniške lastnosti podjetja. Inovati-
vnost seveda ni sama namen, inovativnost prispeva k večji konkurenčnosti in uspešnosti
podjetja. Na podlagi teh spoznanj smo oblikovali model inovativnosti v turistični panogi
in ga empirično preverili na vzorcu turistični podjetij iz Slovenije in štirih sosednjih držav,
to so Hrvaška, Italija, Avstrija in Madžarska.

Inovacije so pomembne za uspešnost podjetij v turistični panogi in za celotno naro-
dno gospodarstvo. Naša raziskava predstavlja teoretični in metodološki prispevek k znanju
na področju inovativnosti v turizmu. Ključni prispevek je sistematičen pregled literature in
poglobljen zapis teorije povezane z inovativnostjo v turizmu, merski instrument, multi-di-
menzionalni model inovativnosti, široko zbrana baza statističnih podatkov o dejavnikih,
posledicah in sami inovativnosti ter mednarodna primerjalna analiza.

100
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107