Page 99 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 99
rezultati

Slika 10: Model Avstrija

EORISK EOPROACT EOCOMP EOAUT EOCUSTOM

0.74* 0.64*
0.28* 0.80*

0.76*

ACQCAPAC 0.78* EO INNORG
EXPCAPAC 0.81* INNPROC
COOPERAT 0.73* NET -0.04* 0.61* INNMARK
TECH 0.24* INNPROD
0.64* 0.79*
0,85* 0.54* INOVATIVNOST 0.72* INTPERF
0.61* BUSPERF

TECHCOMP -0.04* 0.71*
TECCAPAB 0.25* USP

0.33* 0.59*

EXTENV*

0.81* IC 0.32*
0.64* CULT 0.76*

HUMANC
SOCIALC

-0.20* 0.46* 0,88* GROWTH

0.29*

POWERD UNCAVOID INDCOL EMPOWER

nfi = 0.74, cfi = 0.77, rmsea = 0.14, cronbach's alpha = 0.864
S konfirmativno faktorsko analizo (strukturni model) smo potrdili veljavnost vseh
spremenljivk pri posameznih dimenzijah. Vsi koeficienti so pozitivni, visoki in statistično
značilni. Slika 10 prikazuje diagram s standardizirano rešitvijo.
V Tabeli 63 prikazujemo vrednosti standardiziranih koeficientov za vse dimenzije
konstrukta in za štiri države (Slovenija, Hrvaška, Italija, Avstrija). Madžarske v sklepnem
delu ne obravnavamo. Zaradi premajhnega števila vrnjenih vprašalnikov se je namreč mo-
del izkazal kot neustrezen.

97
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104