Page 37 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 37
Rezultati

Povprečne vrednosti za vse spremenljivke (vseh 5 držav)

V nadaljevanju podajamo povprečne vrednosti odgovorov za vseh pet držav.
Anketirance v petih različnih državah smo prosili, da odgovorijo na trditve v tabeli
6, ki se nanašajo na dimenzije podjetniške orientiranosti, in sicer nagnjenost k tveganju (4
spremenljivke), proaktivnost (5 spremenljivk), konkurenčna agresivnost (3 spremenljivke),
avtonomija (3 spremenljivke) in usmerjenost h kupcu (5 spremenljivk). Uporabljena je bila
pet stopenjska lestvica (1 - zelo se ne strinjam, 2 - se ne strinjam, 3 - niti se strinjam, niti se ne
strinjam, 4 - se strinjam, 5 - zelo se strinjam).
Rezultati so prikazani za vsako vprašanje (vsaka spremenljivka) posebej.

35
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42