Page 38 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 38
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja

Tabela 6: Podjetniška orientiranost

Spremenljivke Slo Povprečne vrednosti Hu
2,91 Hr Au It 3,28
V primerjavi s konkurenti je naše podjetje nagnjeno k 2,97 2,90 2,47 3,16 2,74
tveganim odločitvam. 2,81 2,99 2,45 2,84 2,91
Večina ljudi v našem podjetju je pripravljena prevzemati 3,52 2,82 2,59 2,84 2,94
tveganja. 3,67 3,50 2,70 2,79 3,87
Naše podjetje je zelo tolerantno do visoko tveganih 3,53 3,64 3,69
projektov. 3,34 3,42
Lastnost zaposlenega, da upa tvegati, v našem podjetju 3,46 3,68 3,69
razumemo kot pozitivno lastnost. 4,33 4,37
Naše podjetje večkrat prične z aktivnostmi, ki jih 4,22 4,31 4,21 4,44 4,35
kasneje naši konkurenti posnemajo. 3,27 4,3 3,91 4,37 3,49
Naše podjetje je vedno korak pred konkurenti pri 3,46 3,25 3,55
uvajanju novih idej in novih produktov, novih 3,66 3,60
tehnologij ali novih metod poslovanja. 3,17 4,12 3,79 4,07 3,64
Vedno iščemo priložnosti za izboljšanje našega 2,21 3,75 3,77 3,95 3,26
poslovanja. 3,73 2,82 3,45 3,48 3,63
Vedno iščemo nove poslovne priložnosti. 3,88 3,89 3,84 3,78 3,90
Glede na konkurenco smo prvi, ki odreagiramo na 4,03 3,92 4,02 3,73 3,98
spremembe na trgu. 3,76 4,09 4,10 4,05 3,79
Glede na poslovno okolje v naši panogi, moramo 3,84 4,06 4,06 3,91 4,10
delovati drzno, podjetno in brez predsodkov, če želimo 4,42 4,11 4,15 4,31 3,96
doseči cilje. 4,01 4,42 4,27 4,40 4,06
Naše podjetje deluje zelo tekmovalno. 4,22 3,98 3,96 4,17 4,10
Naše podjetje na vsak način želi povečati tržni delež na 4,14 4,17 4,31
račun onemogočanja in zmanjšanja konkurence.
Zaposleni prevzemajo odgovornost za svoje delovne
naloge.
Od zaposlenih pričakujemo, da bodo opravili svoje delo
tudi samo z minimalno pomočjo in nadzorom.
Zaposleni so prepričani, da je njihovo delo pomembno.
Dobro poznamo naše konkurente.
Vemo, kakšno mnenje imajo naši kupci o vrednosti
naših produktov in storitev.
Večjo pozornost namenjamo kupcem kot
konkurentom.
Interese kupca postavljamo vedno na prvo mesto, tudi
pred interesi lastnikov.
Verjamemo, da naše podjetje obstaja predvsem za
zadovoljevanje potreb kupcev.

Opomba: Slo (Slovenija), Hr (Hrvaška), Au (Avstrija), It (Italija), Hu (Madžarska)

36
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43