Page 65 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 65
rezultati
Tabela 35: Notranje okolje (intelektualni kapital) Madžarska
Človeški kapital Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
explaine coefficien Bartlett'
Socialni kapital Naši zaposleni veljajo za najboljše v naši panogi. 0,603 d t s test
0,528
Organizacijski Naši zaposleni so kreativni in bistri.. 0,787 44,29 0,56 0,56
kapital 0,714 Sig=
Naši zaposleni so strokovnjaki na svojih 0,796 68,34 0,84 0,000
področjih dela. 0,938
0,919 63,93 0,72 0,72
Naši zaposleni razvijajo nove ideje in novo 0,614 Sig=
znanje. 0,716 0,000
0,808
Naši zaposleni so vajeni sodelovanja in timskega 0,868 0,63
dela pri reševanju težav. Sig=
0,000
Naši zaposleni med seboj širijo informacije in se
učijo drug od drugega.
Naši zaposleni izmenjujejo ideje z zaposlenimi
na drugih področjih znotraj podjetja.
Naši zaposleni prenašajo znanje z enega oddelka
na drugega.
Naše podjetje uporablja patente in licence, ko
želi shranjevati znanje.
Naše podjetje temelji na dragocenih idejah in
metodah dela.
Naše podjetje skoraj vse znanje hrani znotraj
podjetja, informacijske podpore in procesov.
Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,528 do 0,938), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov
preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korela-
cijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,56
do 0,72 in s tem ustrezne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugota-
vljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,56 do 0,84). Prav tako ve-
lja, da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od
44,29 % do 68,34 %), kar zadošča.
63
Tabela 35: Notranje okolje (intelektualni kapital) Madžarska
Človeški kapital Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
explaine coefficien Bartlett'
Socialni kapital Naši zaposleni veljajo za najboljše v naši panogi. 0,603 d t s test
0,528
Organizacijski Naši zaposleni so kreativni in bistri.. 0,787 44,29 0,56 0,56
kapital 0,714 Sig=
Naši zaposleni so strokovnjaki na svojih 0,796 68,34 0,84 0,000
področjih dela. 0,938
0,919 63,93 0,72 0,72
Naši zaposleni razvijajo nove ideje in novo 0,614 Sig=
znanje. 0,716 0,000
0,808
Naši zaposleni so vajeni sodelovanja in timskega 0,868 0,63
dela pri reševanju težav. Sig=
0,000
Naši zaposleni med seboj širijo informacije in se
učijo drug od drugega.
Naši zaposleni izmenjujejo ideje z zaposlenimi
na drugih področjih znotraj podjetja.
Naši zaposleni prenašajo znanje z enega oddelka
na drugega.
Naše podjetje uporablja patente in licence, ko
želi shranjevati znanje.
Naše podjetje temelji na dragocenih idejah in
metodah dela.
Naše podjetje skoraj vse znanje hrani znotraj
podjetja, informacijske podpore in procesov.
Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,528 do 0,938), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov
preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korela-
cijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,56
do 0,72 in s tem ustrezne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugota-
vljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,56 do 0,84). Prav tako ve-
lja, da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od
44,29 % do 68,34 %), kar zadošča.
63