Page 60 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 60
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja

Slika 7: Model Slovenija

EOCUSTOM EOAUT EOCOMP EOPROACT EORISK

0.64* 0.59* 0.61* 0.81* 0.47*

EXPCAPAC 0.62* EO INNPROC
COOPERAT
INNPROD INNORG INNMARK

ACQCAPAC 0.70*

0.88* 0.43* 0.68* 0.71* 0.54*
NET

TECHCOMP 0.76* 0.73* INTPERF
TECCAPAB 0.23*

EXTENV* TECH 0.46* INOVATIVNOST 0.92*
HUMANC 0.78* USP1
SOCIALC 0.58*
ORGANC 0.16*
0.69*
0.25* 0.30*
BUSPERF
0.92* IC 0.43*
0.82*
CULT

0.61* 0.65*
-0.19*

0.76* GROWTH

0.37*

POWERD UNCAVOID INDCOL EMPOWER

cfi = 0.879; nfi = 0.847, rmsea = 0.111; cronbach's alpha = 0.915

Madžarska

Pri pridobivanju podatkov na Madžarskem smo naleteli na težave. Kljub večkratnim
pozivom in opomnikom je odziv ostajal nizek. Po nekaj poskusih smo uspeli zbrati le 55
pravilno izpolnjenih in s tem uporabnih vprašalnikov. Zato za Madžarsko naredimo le fak-
torsko analizo, strukturni model se predvsem zaradi premajhnega vzorca izkaže kot ne-
zanesljiv (indeksi neustrezni) in ga zato tu ne predstavljamo. Tudi rezultati posameznih
faktorskih analiz niso vedno ustrezni. Nekatere spremenljivke bi bilo treba izločiti. Kljub
temu prikazujemo rezultate, se pa ob tem zavedamo, da moramo biti ob teh rezultatih za
Madžarsko pazljivi.

58
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65