Page 67 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 67
rezultati
Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,384 do 0,908), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov
preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korela-
cijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,61
do 0,82 in s tem ustrezne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotav-
ljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,66 do 0,86). Prav tako velja,
da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 46,90
% do 76,38 %), kar zadošča.

65
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72