Page 64 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 64
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja

Tabela 34: Zunanje okolje Madžarska

Zunanje okolje Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Naše podjetje ima dostop do razpoložljivih explaine coefficien Bartlett'
finančnih sredstev za raziskave in razvoj. 0,647 d t s test
V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki državne 0,720
finančne pomoči za vzpodbujanje inovativnosti. 39,50 0,53 0,53
V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki finančne 0,852 Sig=
pomoči lokalnega okolja za vzpodbujanje 0,314 0,000
inovativnosti. 0,461
Pretežno poslujemo na tujih trgih.
Nove produkte oz. storitve razvijamo v
sodelovanju z drugimi podjetji.

Zunanje okolje smo merili s petimi spremenljivkami, iz katerih smo oblikovali en fak-
tor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke komunalitete, tako da v tej fazi nismo izločili no-
bene spremenljivke. Prav tako so uteži na posamezne faktorje zadovoljive (0,314 do 0,852),
zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov preizkus, ki statistično preverja korelacije med
spremenljivkami, je pokazal, da ima korelacijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za
vse spremenljivke). KMO mera je 0,53, in s tem na meji ustreznosti. Tudi Cronbachov koe-
ficient α kot najpogostejša mera za ugotavljanje zanesljivosti kazalnikov je še ustrezen (0,53).
Prav tako se zadovoljimo s pojasnjeno varianco (39,50 %).

62
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69