Page 62 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 62
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja
Vse spremenljivke imajo dovolj visoke komunalitete, tako da v tej fazi nismo izloči-
li nobene spremenljivke. Uteži na posamezne faktorje so ponekod nizke, a večinoma zado-
voljive (0,525 do 0,934). Le pri eni spremenljivki (Vemo, kakšno mnenje imajo naši kupci o
vrednosti naših produktov in storitev) je utež prenizka, zato jo izločimo. Ta spremenljiv-
ka pojasnjuje dimenzijo usmerjenost h kupcu. Tudi sicer so rezultati pri tej dimenziji neu-
strezni. KMO mera je prenizka (0,45) , prav tako vrednost Cronbach α koeficient (0,31). Za
ostale dimenzije je Bartlettov preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljiv-
kami, pokazal, da ima korelacijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremen-
ljivke). KMO mere so od 0,53 do 0,70. Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za
ugotavljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh ostalih štirih primerih dovolj visok (0,67 do
0,78). Prav tako velja, da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (va-
rianca se giba od 47,35 % do 69,62 %), kar zadošča.
Tabela 32: Mreženje Madžarska
Sposobnost pridobivanja Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Sposobnost Informacije o razvoju v naši panogi explaine coefficien Bartlett'
ekploatiranja pridobivamo skozi pogovor s poslovnimi 0,559 d t s test
partnerji v naši panogi.
Sodelovanje z okoljem Naše podjetje se vsaj dvakrat letno udeležuje 0,758 52,64 0,53 0,55
seminarjev in konferenc v naši panogi in tako Sig=
posodablja svoje znanje. 0,832 72,86 0,81 0,000
Veliko časa namenimo vzpostavljanju
kontaktov s partnerji, ki nam lahko pomagamo 0,871 41,62 0,78 0,70
do novega znanja ali informacij o inovacijah v 0,870 Sig=
naši panogi. 0,000
Informacije, ki jih dobimo zunaj našega 0,819
podjetja, takoj uporabimo pri našem delu. 0,377 0,69
Hitra uporaba informacij, ki jih dobimo zunaj 0,562 Sig=
podjetja, doprinese k naši dobičkonosnosti. 0,736 0,000
Imamo dovolj veščin, da informacije, 0,703
pridobljene zunaj podjetja, pretvorimo v 0,758
dobiček. 0,766
Sodelovanje našega podjetja s kupci. 0,633
0,524
Sodelovanje našega podjetja z dobavitelji.
Sodelovanje našega podjetja s konkurenti.
Sodelovanje našega podjetja z inštitucijami, ki
nudijo informacije
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tehnologije.
Sodelovanje našega podjetja z raznimi
gospodarskimi združenji v vaši panogi.
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tveganega kapitala.
Sodelovanje našega podjetja z univerzami in
raziskovalnimi inštituti
60
Vse spremenljivke imajo dovolj visoke komunalitete, tako da v tej fazi nismo izloči-
li nobene spremenljivke. Uteži na posamezne faktorje so ponekod nizke, a večinoma zado-
voljive (0,525 do 0,934). Le pri eni spremenljivki (Vemo, kakšno mnenje imajo naši kupci o
vrednosti naših produktov in storitev) je utež prenizka, zato jo izločimo. Ta spremenljiv-
ka pojasnjuje dimenzijo usmerjenost h kupcu. Tudi sicer so rezultati pri tej dimenziji neu-
strezni. KMO mera je prenizka (0,45) , prav tako vrednost Cronbach α koeficient (0,31). Za
ostale dimenzije je Bartlettov preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljiv-
kami, pokazal, da ima korelacijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremen-
ljivke). KMO mere so od 0,53 do 0,70. Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za
ugotavljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh ostalih štirih primerih dovolj visok (0,67 do
0,78). Prav tako velja, da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (va-
rianca se giba od 47,35 % do 69,62 %), kar zadošča.
Tabela 32: Mreženje Madžarska
Sposobnost pridobivanja Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Sposobnost Informacije o razvoju v naši panogi explaine coefficien Bartlett'
ekploatiranja pridobivamo skozi pogovor s poslovnimi 0,559 d t s test
partnerji v naši panogi.
Sodelovanje z okoljem Naše podjetje se vsaj dvakrat letno udeležuje 0,758 52,64 0,53 0,55
seminarjev in konferenc v naši panogi in tako Sig=
posodablja svoje znanje. 0,832 72,86 0,81 0,000
Veliko časa namenimo vzpostavljanju
kontaktov s partnerji, ki nam lahko pomagamo 0,871 41,62 0,78 0,70
do novega znanja ali informacij o inovacijah v 0,870 Sig=
naši panogi. 0,000
Informacije, ki jih dobimo zunaj našega 0,819
podjetja, takoj uporabimo pri našem delu. 0,377 0,69
Hitra uporaba informacij, ki jih dobimo zunaj 0,562 Sig=
podjetja, doprinese k naši dobičkonosnosti. 0,736 0,000
Imamo dovolj veščin, da informacije, 0,703
pridobljene zunaj podjetja, pretvorimo v 0,758
dobiček. 0,766
Sodelovanje našega podjetja s kupci. 0,633
0,524
Sodelovanje našega podjetja z dobavitelji.
Sodelovanje našega podjetja s konkurenti.
Sodelovanje našega podjetja z inštitucijami, ki
nudijo informacije
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tehnologije.
Sodelovanje našega podjetja z raznimi
gospodarskimi združenji v vaši panogi.
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tveganega kapitala.
Sodelovanje našega podjetja z univerzami in
raziskovalnimi inštituti
60