Page 76 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 76
inovativ nost kot ključni dejav nik uspešnosti podjetja
Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,506 do 0,875), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov
preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korela-
cijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,65
do 0,81 in s tem ustrezne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotav-
ljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,70 do 0,85). Prav tako velja,
da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 48,27
% do 69,85 %), kar zadošča.
74
Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,506 do 0,875), zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov
preizkus, ki statistično preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korela-
cijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,65
do 0,81 in s tem ustrezne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotav-
ljanje zanesljivosti kazalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,70 do 0,85). Prav tako velja,
da je vsaka dimenzija z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 48,27
% do 69,85 %), kar zadošča.
74