Page 71 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 71
rezultati

Za vsako dimenzijo smo priredili en faktor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke ko-
munalitete, tako da v tej fazi nismo izločili nobene spremenljivke. Prav tako so uteži na po-
samezne faktorje zadovoljive (0,524 do 0,846), zato zadržimo vse spremenljivke, ki smo jih
predvideli za pojasnjevanje podjetniške orientiranosti. Bartlettov preizkus, ki statistično
preverja korelacije med spremenljivkami, je pokazal, da ima korelacijska matrika značilne
korelacije (sig. = 0,000 za vse spremenljivke). KMO mere so od 0,55 do 0,77 in s tem ustre-
zne. Tudi Cronbachov koeficient α kot najpogostejša mera za ugotavljanje zanesljivosti ka-
zalnikov je v vseh primerih dovolj visok (0,51 do 0,85). Prav tako velja, da je vsaka dimenzi-
ja z enim faktorjem dovolj dobro pojasnjena (varianca se giba od 43,01 % do 63,19 %), kar
zadošča.

Tabela 40: Mreženje Hrvaška

Sposobnost pridobivanja Dim Spremenljivka Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Sposobnost Informacije o razvoju v naši panogi explaine coefficien Bartlett'
ekploatiranja pridobivamo skozi pogovor s poslovnimi 0,774 d t s test
partnerji v naši panogi.
Sodelovanje z okoljem Naše podjetje se vsaj dvakrat letno udeležuje 0,821 67,56 0,75 0,67
seminarjev in konferenc v naši panogi in tako Sig=
posodablja svoje znanje. 0,868 76,10 0,84 0,000
Veliko časa namenimo vzpostavljanju
kontaktov s partnerji, ki nam lahko pomagamo 0,910 42,33 0,79 0,68
do novega znanja ali informacij o inovacijah v 0,903 Sig=
naši panogi. 0,000
Informacije, ki jih dobimo zunaj našega 0,800
podjetja, takoj uporabimo pri našem delu. 0,514 0,83
Hitra uporaba informacij, ki jih dobimo zunaj 0,606 Sig=
podjetja, doprinese k naši dobičkonosnosti. 0,622 0,000
Imamo dovolj veščin, da informacije, 0,800
pridobljene zunaj podjetja, pretvorimo v 0,767
dobiček. 0,753
Sodelovanje našega podjetja s kupci. 0,449
Sodelovanje našega podjetja z dobavitelji. 0,609
Sodelovanje našega podjetja s konkurenti.
Sodelovanje našega podjetja z inštitucijami, ki
nudijo informacije
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tehnologije.
Sodelovanje našega podjetja z raznimi
gospodarskimi združenji v vaši panogi.
Sodelovanje našega podjetja s ponudniki
tveganega kapitala.
Sodelovanje našega podjetja z univerzami in
raziskovalnimi inštituti

69
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76