Page 73 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 73
rezultati

Zunanje okolje Dim Tabela 42: Zunanje okolje Hrvaška Factor Total Cronbac KMO
loadings variance h alpha and
Spremenljivka explaine coefficien Bartlett'
0,670 d t s test
Naše podjetje ima dostop do razpoložljivih 0,785
finančnih sredstev za raziskave in razvoj. 45,89 0,68 0,60
V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki državne 0,748 Sig=
finančne pomoči za vzpodbujanje inovativnosti. 0,495 0,000
V zadnjih 3 letih smo bili prejemniki finančne 0,651
pomoči lokalnega okolja za vzpodbujanje
inovativnosti.
Pretežno poslujemo na tujih trgih.
Nove produkte oz. storitve razvijamo v
sodelovanju z drugimi podjetji.

Zunanje okolje smo merili s petimi spremenljivkami, iz katerih smo oblikovali en fak-
tor. Vse spremenljivke imajo dovolj visoke komunalitete, tako da v tej fazi nismo izločili no-
bene spremenljivke. Prav tako so uteži na posamezne faktorje zadovoljive (0,495 do 0,785),
zato zadržimo vse spremenljivke. Bartlettov preizkus, ki statistično preverja korelacije med
spremenljivkami, je pokazal, da ima korelacijska matrika značilne korelacije (sig. = 0,000
za vse spremenljivke). KMO mera je 0,60 in je ustrezna. Tudi Cronbachov koeficient α kot
najpogostejša mera za ugotavljanje zanesljivosti kazalnikov je dovolj visok (0,68). Prav tako
se zadovoljimo z varianco (45,89 %).

71
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78