Page 81 - Mevlja, Bojan, in Kavčič, Klemen, 2016. Vpliv deležnikov na razvoj nevladnih izobraževalnih organizacij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 81
Kvantitativna raziskava 7.1

prvem trenutku ali intervalu dobili podatek v zadnjem trenutku ali
intervalu. Izračunamo jo po formuli:

S = 100 n−1 Xn − 1 . (7.1)
X1

Če so bili v bilanci podatki za obdobje, krajše od 5 let, smo izračun
naredili na krajšem obdobju (vsaj za 2 leti).

Rezultati osrednjega dela raziskave

V nadaljevanju so navedeni opisi spremenljivk s področja uresniče-
vanja različnih interesov notranjih in zunanjih deležnikov v zaseb-
nih zavodih na področju izobraževanja.

Opisna statistika

Interes posamezne prakse/mehanizma na delovanje vaše nvo bomo
v nadaljevanju prikazali grafično in opisno.

Na lestvici od 1 do 6, prosim, ocenite, do kolikšne mere dolo-
čena organizacijska praksa velja za vašo nevladno organizacijo,
pri čemer 1 pomeni organizacijska praksa ne velja, 6 pomeni or-
ganizacijska praksa velja v veliki meri.

V organizacijah se v povprečju v največji meri izvajajo storitve v
skladu s poslanstvom organizacije (m = 5,1) in porazdeljujejo sred-
stva na dejavnosti, ki so pomembne za poslanstvo organizacije (m =
5,0), v najmanjši meri pa se izvaja delovanje v skladu z etičnimi ko-
deksi (m = 3,9) in pogled in sprememba poslanstva organizacije, ki
ju izvede nadzorni organ vsakih 3–5 let (m = 3,9). Povprečna ocena
vseh izhodišč v sklopu je 4,5 (slika 7.3).

Na področju poročanja in financ se v n vo v največji meri izvaja
praksa, da organizacija ne daje posojil zaposlenim ali vodstvu orga-
nizacije (m = 4,8), da operativni proračun organizacije potrdi nad-
zorni organ (m = 4,6) ter upoštevanje upravnih usmeritev lokalnih
skupnosti, ministrstev in Evropske unije (m = 4,6), najmanj pa se v
nvo izvajajo letne notranje finančne revizije (m = 2,7) in dostopnost
letnega poslovnega poročila širši javnosti (m = 1,9). Povprečje vseh
izhodišč sklopa je 3,8 (slika 7.4).

79
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86