Page 17 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 17
eživljenjsko jezikovno
izobraževanje v slovenskih
podjetjih
Tanja Grofelnik
Povzetek
Jezikovno izobraževanje v današnjem času predstavlja temeljno nalogo vsa-
kega posameznika in podjetja, saj znanje jezikov omogoča medkulturno
komunikacijo in sodelovanje. Sestavek obravnava pomen jezikovnega izo-
braževanja v slovenskih podjetjih in njihovo delovanje na omenjenem po-
dročju Teoretični del obravnava jezikovno izobraževanje, načine jezikov-
nega izobraževanja, vlogo Evropske unije pri spodbujanju večjezičnosti in
učenja tujih jezikov ter pomen jezikovnega izobraževanja za podjetja. Em-
pirični del je sestavljen iz raziskave ELAN (Effects of the European Eco-
nomy of Shortages of foreign Language Skills in Enterprise), ki jo je opravi-
la Evropska unija, in iz analize spletne ankete, katere namen je ugotoviti, ali
se slovenska podjetja zavedajo pomena jezikovnega znanja in izobraževanja
in na kakšen način slednja vključujejo v svoje delovanje.
Ključne besede: podjetje, tuji jeziki, izobraževanje, večjezičnost, Evropska
unija, vseživljenjsko učenje
Povzetek
Language learning is one of the basic requirements for every individual or
company in the modern world, as linguistic knowledge enables intercultu-
ral communication and cooperation. This article deals with the significan-
ce of language learning for the Slovenian companies and their activities in
this particular field. The theoretical part discusses language learning in ge-
neral, the methods of language learning, the role of the European Union at
promoting multilingualism and foreign language learning, and the impor-
izobraževanje v slovenskih
podjetjih
Tanja Grofelnik
Povzetek
Jezikovno izobraževanje v današnjem času predstavlja temeljno nalogo vsa-
kega posameznika in podjetja, saj znanje jezikov omogoča medkulturno
komunikacijo in sodelovanje. Sestavek obravnava pomen jezikovnega izo-
braževanja v slovenskih podjetjih in njihovo delovanje na omenjenem po-
dročju Teoretični del obravnava jezikovno izobraževanje, načine jezikov-
nega izobraževanja, vlogo Evropske unije pri spodbujanju večjezičnosti in
učenja tujih jezikov ter pomen jezikovnega izobraževanja za podjetja. Em-
pirični del je sestavljen iz raziskave ELAN (Effects of the European Eco-
nomy of Shortages of foreign Language Skills in Enterprise), ki jo je opravi-
la Evropska unija, in iz analize spletne ankete, katere namen je ugotoviti, ali
se slovenska podjetja zavedajo pomena jezikovnega znanja in izobraževanja
in na kakšen način slednja vključujejo v svoje delovanje.
Ključne besede: podjetje, tuji jeziki, izobraževanje, večjezičnost, Evropska
unija, vseživljenjsko učenje
Povzetek
Language learning is one of the basic requirements for every individual or
company in the modern world, as linguistic knowledge enables intercultu-
ral communication and cooperation. This article deals with the significan-
ce of language learning for the Slovenian companies and their activities in
this particular field. The theoretical part discusses language learning in ge-
neral, the methods of language learning, the role of the European Union at
promoting multilingualism and foreign language learning, and the impor-