Page 59 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 59
zikovne in kulturne
prepreke v slovenskih malih
in srednje velikih podjetjih

Ana Ravnak Majcen

Povzetek

Znanje tujih jezikov in poznavanje medkulturnih običajev, navad in poslov-
nega bontona je ključno za uspešno poslovanje podjetij na mednarodnih
trgih. Poznavanje tujih jezikov in razumevanje tuje kulture podjetjem od-
pira vrata v svet, saj se le tako lahko soočijo in premostijo jezikovne in kul-
turne prepreke, s katerimi se srečujejo ob stiku z drugimi narodi. V teore-
tičnem delu so obravnavana mala in srednje velika podjetja ter jezikovne
in kulturne prepreke, s katerimi se ta srečujejo. Empirični del predstavlja
raziskavo, katere namen je ugotoviti, ali se slovenska mala in srednje velika
podjetja zavedajo jezikovno-kulturnih preprek in kakšne ukrepe izvajajo za
premoščanje tovrstnih preprek.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, jezik, kultura, prepreke, ukrepi
Summary

Knowledge of foreign languages and knowledge of intercultural customs,
habits and business etiquette is essential for successful business operation
in international markets. Knowledge of foreign languages and understan-
ding of foreign culture open the door of companies to the world, because
only so the companies can face and overcome language and cultural bar-
riers, when they come in touch with other nations. In the theoretical part,
the article discusses the small and medium-sized enterprises and their lin-
guistic and cultural barriers which they are confronted with. The empiri-
cal part of the article presents the study, whose purpose was to determine
whether the Slovenian small and medium-sized businesses are aware of the
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64