Page 168 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 168
zagotavljanje k akovosti v gostinst v u
Leta 2004 je oblikovala projekt zagotavljanja kakovosti storitev v enem izmed ve-
čjih turističnih podjetij in bila soavtorica Programa celovitega spodbujanja kakovosti v
turizmu za Ministrstvo za gospodarstvo. Za Ministrstvo za gospodarstvo je izdelala še
Program za vzpostavitev celovitega sistema razvoja kakovosti storitev v turističnih pod-
jetjih (2006) in Program za razvoj funkcionalne kakovosti (2008). Je registrirana oce-
njevalka gostinskih nastanitvenih in prehrambnih obratov, hotelskim podjetjem svetu-
je na področju dviga kakovosti in izvaja delavnice za zaposlene. V letu 2000 je postavila
prvo metodologijo za ocenjevanje kakovosti v turizmu v Ljubljani, ki jo je nadgradila v
letu 2008. V letih 2008, 2010, 2012 je vodila ocenjevanje restavracij v Ljubljani, v 2014
pa še poleg Ljubljane še v osrednjeslovenski regiji. V letu 2016 je prevzela predsedovanje
Komisiji za kakovost pri Turizmu Ljubljana.
Največji projekt na področju strateškega managementa v turizmu je izdelala leta
2006. Kot vodja projektne skupine Turistice in vodilna avtorica »Strategije razvoja slo-
venskega turizma za obdobje 2007–2011 (RNUST)« je uspešno izpeljala projekt obli-
kovanja in usklajevanja strateškega dokumenta. Za to delo je leta 2007 je prejela zlato
plaketo Univerze na Primorskem za prispevek h krepitvi ugleda in prepoznavnosti uni-
verze. V letu 2008 je sooblikovala še strategijo turizma Pirana in Velenja ter hrvaško
strategijo socialnega turizma. V letu 2013 je vodila projekt in bila glavna avtorica »Stra-
tegije razvoja in trženja ljubljanskega turizma«. V letu 2014 je izdelala »Analizo špor-
tnega turizma s strateškimi usmeritvami« za Slovensko turistično organizacijo. Vodi-
la je ciljni raziskovalni projekt Inovativnost v turizmu, trenutno pa je vsebinski vodja
ciljnega raziskovalnega projekta Program spodbujanja kakovosti v turizmu; pri obeh sta
naročnika Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS in Ministrstvo za gospodarstvo.
Je avtorica sedmih znanstvenih monografij, univerzitetnega učbenika, dveh pri-
ročnikov in številnih referatov na mednarodnih znanstvenih konferencah ter znan-
stvenih in strokovnih člankov.
Poleg navedenega je delovala oz. deluje kot: članica mednarodnega združenja viso-
košolskih učiteljev in raziskovalcev v turizmu I-CHRIE, članica organizacijskega od-
bora mednarodne konference »Znanstveni dnevi TURISTICE – Encuentros«, pro-
dekanja za raziskave in razvoj, prodekanja za sodelovanje z gospodarstvom, predsednica
in članica upravnega odbora Turistice, predstojnica katedre, koordinator študijskega
programa 2. stopnje Turizem. Bila je predsednica univerzitetne komisije za kakovost in
članica Nacionalne komisije za kakovost visokega šolstva.
Je članica strokovnega sveta Slovenske turistične organizacije in promotorka Stra-
teško-razvojnega inovacijskega partnerstva v turizmu pri Turistično gostinski zborni-
ci Slovenije.
Dr. Gordana Ivankovič je bila rojena leta 1961 v Kopru in je izredna profesorica za po-
dročje poslovno-organizacijskih znanosti, zaposlena na Turistici od leta 1996.
Po izobrazbi je univerzitetna diplomirana ekonomistka (1983) – marketing, magi-
strirala (2000) in doktorirala (2004) je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani s
področja poslovno-organizacijskih znanosti pod mentorstvom zaslužne profesorice dr.
Slavke Kavčič. Tema doktorske disertacije je bila »Merjenje uspešnosti poslovanja v ho-
telirstvu«.

168
   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173