Page 167 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 167
O avtoricah

Dr. Maja Uran Maravić se je rodila 18. 4. 1971 v Ljubljani. Osnovno in srednjo šolo je
končala v Kočevju. Leta 1996 je diplomirala na Hotelirski fakulteti v Opatiji na podro-
čju marketinga v turizmu. Magistrski študij s področja ekonomije - smer management
v sodobnem hotelirstvu – je zaključila l. 1999 na Hotelirski fakulteti v Opatiji Univerze
na Reki. Doktorsko disertacijo z naslovom »Kakovost storitev kot strategija diferenci-
acije za ustvarjanje konkurenčne prednosti slovenskega hotelirstva« pod mentorstvom
prof. dr. Boštjana Antončiča in prof. dr. Tee Petrin na Ekonomski fakulteti Univerze v
Ljubljani je uspešno zagovarjala 28. 3. 2003. Od 1986. leta do konca podiplomskega štu-
dija je bila štipendistka Zoisovega sklada. Od leta 1984 do 1997 se je aktivno ukvarjala
tudi z odbojko in bila članica jugoslovanskih in slovenskih prvoligaških klubov ter čla-
nica mlajših selekcij državne reprezentance.

V času študija (od leta 1992 naprej) si je prve delovne izkušnje pridobivala kot prak-
tikantka v različnih gostinskih podjetjih in kot organizatorica prireditev. Od 1. 10. 1997
je zaposlena na Visoki šoli za turizem v Portorožu (danes: Fakulteti za turistične študije
– Turistica Univerze na Primorskem) kot asistentka stažistka pri predmetu Dopolnilne
turistične dejavnosti. Kot visokošolska učiteljica in sodelavka na Fakulteti za turistične
študije je (so)mentorica pri 128 doktorskih, magistrskih, diplomskih nalogah in mento-
rica pri praktičnem usposabljanju. Leta 2005 je postala docentka za področje manage-
ment v turizmu, leta 2011 pa je bila izvoljena v naziv izredna profesorica.

Je nosilka predmetov Management kakovosti storitev in Strateški management
v turizmu na dodiplomskem visokošolskem študiju ter univerzitetnem študiju, Strate-
gije v turizmu in Management kakovosti v turizmu na podiplomskem študiju ter Stra-
teški razvoj in konkurenčnost turizma ter Kakovost v turizmu na doktorskem študiju.
Prav tako je od leta 2014 nosilka predmeta Management projektov na doktorskem štu-
diju na Univerzi na Reki.

Od leta 2000 deluje na področjih strateškega managementa in managementa ka-
kovosti v turizmu tudi kot svetovalka. Od svojih začetkov je izdelala preko 20 tržnih
projektov. V nadaljevanju so opisani najpomembnejši.

167
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172