Page 163 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 163
viri in literatura
Ishikawa, K. 1989. Kako celovito obvladati kakovost: japonska pot. Ljubljana: Tehnična

založba.
Ivankovič, G., in M. Jerman. 2015. Spremljanje in primerjava dosežkov slovenskih in

hrvaških hotelov. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
Jankovič, G., in K. Poldrugovac. 2015. »Benchmarking: prepoznavanje najboljše prakse

v hotelirstvu.« V G. Ivankovič in M. Jerman, Spremljanje in primerjava dosežkov
hrvaških in slovenskih hotelov, 7–29. Portorož: Univerza na Primorskem.
Juran, J. M., ur. 1988. Quality Control Handbook. New York: McGraw Hill.
Kamath, V. B., S. Bhosale in P. Manjrekar. 2008. »Revenue Management Techniques in
Hospitality Industry – A Comparison with Reference to Star and Economy Ho-
tels.« Paper presented at Conference on Tourism in India – Challenges Ahead.
Kandampully, J. 2007. Service Management: The New paradigm in Hospitality. Upper
Saddle River: Pearson Prentice Hall.
Kandampully, J., in D. Solnet. 2015. Service Management Princeples. 2nd ed. Dubuque:
Kendall Hunt Publishing Company.
Kandampully, J., C. Mok in B. Sparks, ur. 2001. Service Quality Management in Hospi-
tality, Tourism and Leisure. Binghamton: The Haworth Press.
Kotler, P., J. Bowen in J. Makens. 1996. Marketing for Hospitality and Tourism. Upper
Saddle River: Prentice-Hall Inc.
Kuhelj, B. 2009. Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti. Ljubljana: Zavod IRC.
Kwansa, F., in R. Schmidgall. 1999. »The Uniform System Accounts for the Lodging
Industry.« Cornell Hotel and Resturant Administration Quarterly 40 (6): 88–94.
Langer, M. 1997. Service Quality in Tourism: Measurement Methods and Empirical
Analysis. Frankfurt am Main:Peter Lang.
Lehtinen, U., in J. R. Lehtinen. 1991. »Two Approaches to Service Quality Dimensi-
ons.« The Service Industries Journal 11 (3): 287–303.
Levitt,T. 1972. »Production-Line Approach to Services.« Harvard Business Review, 50
(5): 41–52.
Loborec, V., in M. Gajić. 2011. Ekonomika turizma. Ljubljana: Zavod IRC.
Malek, N., B. Škafar in A. Vorina. 2009. Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti. Ljubl-
jana: Zavod IRC.
Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo, Urad RS za meroslovje. 2006.
»Priznanje republike Slovenije za poslovno odličnost – državna nagrada za kak-
ovost.« Ljubljana: Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo, Urad RS
za meroslovje.
MIT – Mednarodni inštitut za turizem. 2004. Satelitski računi za turizem v Sloveniji.
Ocena ekonomskega obsega in pomena turizma v Sloveniji po metodologiji satelitskih
računov za turizem. Ljubljana: Ministrstvo za gospodarstvo.
Nield, K., in M. Kozak. 1999. »Quality Certification in Hospitality Industry: Analyz-
ing Benefits of ISO 9000.« The Cornell Quaterly 40 (2): 40–45
Oakland, J. S. 1995. Total Quality Management. Oxford: Butterworth-Heinemann.
O’Neill, M. 2001. »Measuring Service Quality and Customer Satisfaction.« V Service
Quality Management in Hospitality, Tourism and Leisure, ur. J. Kandampully, C.
Mok in B. Sparks, 159–92. Binghamton:The Haworth Press.

163
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168