Page 136 - Novak, Rajko, in Aleksander Janeš. 2017. Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 136
Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti
Za novo spremenljivko »Procesna organizacijska kultura« smo izra-
čunali povprečno vrednost in standardni odklon – preglednica 44.
Preglednica 44: Povprečna vrednost in standardni odklon nove spremenljivke »Procesna or-
ganizacijska kultura«
Spremenljivka Povprečna vrednost Standardni odklon
Procesna organizacijska kultura 4,61 1,10
Tržna usmerjenost
Osnovna statistična analiza – tržna usmerjenost
Anketirani se v povprečju najbolj strinjajo s trditvijo, da se v organizaciji
na spremembe zahtev trga z električno energijo hitro odzovejo (povpreč-
136 na vrednost = 4,76), najmanj pa s trditvijo, da zadovoljstvo odjemalcev v
organizaciji merijo redno in sistematično (povprečna vrednost = 4,27).
Ostali podatki so razvidni iz preglednice 45.
Preglednica 45: Tržna usmerjenost
Spremenljivka N Povprečna Standardni
vrednost odklon
Na spremembe zahtev trga z električno energijo se hitro odzovemo.
Zaposleni dobro razumejo potrebe in želje odjemalcev. 206 4,76 1,57
Odzive odjemalcev spremljamo in uporabljamo pri izboljševanju procesov. 222 4,68 1,52
Storitve organizacije so osnovane na podlagi potreb in pričakovanj odjemalcev.
Spremljamo delovanje podobnih organizacij doma in v tujini. 216 4,62 1,60
Potrebe odjemalcev (oz. kupcev, uporabnikov) sistematično spremljamo in an- 220 4,61 1,61
aliziramo.
Zadovoljstvo odjemalcev merimo redno in sistematično. 207 4,57 1,64
211 4,56 1,61
204 4,27 1,68
Faktorska analiza – tržna usmerjenost
Faktorska analiza je pokazala, da so podatki primerni za analizo (KMO
= 0,882; Bartlettov test sig = 0,000) – preglednica 46.
Za novo spremenljivko »Procesna organizacijska kultura« smo izra-
čunali povprečno vrednost in standardni odklon – preglednica 44.
Preglednica 44: Povprečna vrednost in standardni odklon nove spremenljivke »Procesna or-
ganizacijska kultura«
Spremenljivka Povprečna vrednost Standardni odklon
Procesna organizacijska kultura 4,61 1,10
Tržna usmerjenost
Osnovna statistična analiza – tržna usmerjenost
Anketirani se v povprečju najbolj strinjajo s trditvijo, da se v organizaciji
na spremembe zahtev trga z električno energijo hitro odzovejo (povpreč-
136 na vrednost = 4,76), najmanj pa s trditvijo, da zadovoljstvo odjemalcev v
organizaciji merijo redno in sistematično (povprečna vrednost = 4,27).
Ostali podatki so razvidni iz preglednice 45.
Preglednica 45: Tržna usmerjenost
Spremenljivka N Povprečna Standardni
vrednost odklon
Na spremembe zahtev trga z električno energijo se hitro odzovemo.
Zaposleni dobro razumejo potrebe in želje odjemalcev. 206 4,76 1,57
Odzive odjemalcev spremljamo in uporabljamo pri izboljševanju procesov. 222 4,68 1,52
Storitve organizacije so osnovane na podlagi potreb in pričakovanj odjemalcev.
Spremljamo delovanje podobnih organizacij doma in v tujini. 216 4,62 1,60
Potrebe odjemalcev (oz. kupcev, uporabnikov) sistematično spremljamo in an- 220 4,61 1,61
aliziramo.
Zadovoljstvo odjemalcev merimo redno in sistematično. 207 4,57 1,64
211 4,56 1,61
204 4,27 1,68
Faktorska analiza – tržna usmerjenost
Faktorska analiza je pokazala, da so podatki primerni za analizo (KMO
= 0,882; Bartlettov test sig = 0,000) – preglednica 46.