Page 12 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 12
Management kakovosti v prehrambenem turizmu
155 Tabela 21: Primerjava nekoherentnosti trženjskega gostinskega proizvoda gledeŽ
na izdelanost trženjskega načrta
155 Tabela 22: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na prisotnost
internih standardov kakovosti
155 Tabela 23: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na pogostost
spremljanja delovnega procesa
156 Tabela 24: Primerjava ocen gostov za posamezne dimenzije kakovosti med izbranimi
vrstami PGO
157 Tabela 25: Primerjava ocen kakovosti gostov po izbranih vrstah PGO
157 Tabela 26: Centroidi
158 Tabela 27: Strukturni koeficienti prve diskriminantne funkcije vrste PGO
159 Tabela 28: Primerjava ocene kakovosti trženjskega gostinskega proizvoda glede
na namen obiska PGO
161 Tabela 29: Analiza vpliva dejavnikov upravljanja na kakovost trženjskega gostinskega
12 proizvoda
163 Tabela 30: Pogostost spremljanja kakovosti ponudbe glede na izdelanost trženjskega
načrta
164 Tabela 31: Strukturni koeficienti diskriminantne funkcije trženjskega načrta
165 Tabela 32: Pogostost spremljanja kakovosti glede na prisotnost lastnih internih
standardov
166 Tabela 33: Strukturni koeficienti diskriminantne funkcije lastnih internih standardov
167 Tabela 34: Primerjava pogostosti spremljanja kakovosti in primernosti ponudbe
za izbrane načine za dve skupini PGO (na podlagi rezultata metode razvrščanja
v skupine)
174 Tabela 35: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb
– zagotavljanje kakovosti osebja
174 Tabela 36: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb
– zagotavljanje lojalnosti gostov
174 Tabela 37: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih reduciranih strukturnih
enačb – zagotavljanje kakovosti osebja
175 Tabela 38: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih reduciranih strukturnih
enačb
– zagotavljanje lojalnosti gostov
176 Tabela 39: Sprejemljive vrednosti kazalnikov ustreznosti strukturnega modela
in ocena kazalnikov našega modela
155 Tabela 21: Primerjava nekoherentnosti trženjskega gostinskega proizvoda gledeŽ
na izdelanost trženjskega načrta
155 Tabela 22: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na prisotnost
internih standardov kakovosti
155 Tabela 23: Primerjava nekoherentnosti gostinskega proizvoda glede na pogostost
spremljanja delovnega procesa
156 Tabela 24: Primerjava ocen gostov za posamezne dimenzije kakovosti med izbranimi
vrstami PGO
157 Tabela 25: Primerjava ocen kakovosti gostov po izbranih vrstah PGO
157 Tabela 26: Centroidi
158 Tabela 27: Strukturni koeficienti prve diskriminantne funkcije vrste PGO
159 Tabela 28: Primerjava ocene kakovosti trženjskega gostinskega proizvoda glede
na namen obiska PGO
161 Tabela 29: Analiza vpliva dejavnikov upravljanja na kakovost trženjskega gostinskega
12 proizvoda
163 Tabela 30: Pogostost spremljanja kakovosti ponudbe glede na izdelanost trženjskega
načrta
164 Tabela 31: Strukturni koeficienti diskriminantne funkcije trženjskega načrta
165 Tabela 32: Pogostost spremljanja kakovosti glede na prisotnost lastnih internih
standardov
166 Tabela 33: Strukturni koeficienti diskriminantne funkcije lastnih internih standardov
167 Tabela 34: Primerjava pogostosti spremljanja kakovosti in primernosti ponudbe
za izbrane načine za dve skupini PGO (na podlagi rezultata metode razvrščanja
v skupine)
174 Tabela 35: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb
– zagotavljanje kakovosti osebja
174 Tabela 36: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih strukturnih enačb
– zagotavljanje lojalnosti gostov
174 Tabela 37: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih reduciranih strukturnih
enačb – zagotavljanje kakovosti osebja
175 Tabela 38: Značilnosti spremenljivk na osnovi ocenjenih reduciranih strukturnih
enačb
– zagotavljanje lojalnosti gostov
176 Tabela 39: Sprejemljive vrednosti kazalnikov ustreznosti strukturnega modela
in ocena kazalnikov našega modela