Page 107 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 107
Empirični del 107
zirane v preteklih treh letih. Vprašalnik je bil tako posredovan na 4.665
naslovov.
V vzorec naročnikov oziroma ponudnikov konferenc smo vključili
deležnike, ki so v zadnjih treh letih organizirali mednarodne konference
združenj oziroma so ponudniki kongresnih storitev na ozemlju Sloveni-
je. Njihove naslove smo pridobili na podlagi lastne raziskave, del naslovov
naročnikov tudi s posredovanjem ponudnikov storitev. Vprašalnik je bil
tako posredovan na 1.558 naslovov.
Metoda zbiranja podatkov
Kot metodo zbiranja podatkov smo uporabili anketni vprašalnik. Osnov-
no izhodišče raziskave je želja po simultani preučitvi dejavnikov obiska-
nosti kongresne destinacije, in sicer tako na strani ponudbe kot na stra-
ni povpraševanja, s ciljem ugotavljanja morebitnih medsebojnih razlik.
Zato smo se pri oblikovanju vprašalnika za preverjanje mnenj ponudni-
kov in udeležencev v njegovem vsebinskem delu (2. del) oprli na predlaga-
ni konstrukt atributov obiskanosti kongresne destinacije ter na teoretič-
na izhodišča za oblikovanje vprašanj v 3. delu vprašalnika.
Vprašalnik je sestavljen iz petih delov:
− prvi del sestavljajo uvodna pojasnila o raziskavi in namenu anke-
tiranja;
− drugi del sestavljajo trditve v zvezi z atributi, ki smo jih pomen-
sko in oblikovno razdelili v tri sklope: sklop trditev, vezanih na
atribute destinacije, sklop trditev, vezanih na atribute konferen-
ce, in sklop trditev, vezanih na atribute prizorišča;
− tretji del vprašalnika vsebuje vprašanja zaprtega tipa v povezavi s
profesionalnim profilom anketiranega, in sicer:
− zaradi izdelave kongresnega profila udeležencev smo anketiran-
cem zastavili vprašanja, ki se nanašajo na značilnosti obiskova-
nja konferenc,
− zaradi izdelave kongresnega profila ponudnikov smo anketiran-
cem zastavili vprašanja, ki se nanašajo na značilnosti organizaci-
je konferenc;
− četrti del obsega vprašanja zaprtega tipa o socio-demografskem
profilu anketiranega;
− peti del vsebuje zahvalo za sodelovanje v anketi ter možnost za
izražanje mnenja o raziskavi in odločirev za prejetje rezultatov
raziskave.
zirane v preteklih treh letih. Vprašalnik je bil tako posredovan na 4.665
naslovov.
V vzorec naročnikov oziroma ponudnikov konferenc smo vključili
deležnike, ki so v zadnjih treh letih organizirali mednarodne konference
združenj oziroma so ponudniki kongresnih storitev na ozemlju Sloveni-
je. Njihove naslove smo pridobili na podlagi lastne raziskave, del naslovov
naročnikov tudi s posredovanjem ponudnikov storitev. Vprašalnik je bil
tako posredovan na 1.558 naslovov.
Metoda zbiranja podatkov
Kot metodo zbiranja podatkov smo uporabili anketni vprašalnik. Osnov-
no izhodišče raziskave je želja po simultani preučitvi dejavnikov obiska-
nosti kongresne destinacije, in sicer tako na strani ponudbe kot na stra-
ni povpraševanja, s ciljem ugotavljanja morebitnih medsebojnih razlik.
Zato smo se pri oblikovanju vprašalnika za preverjanje mnenj ponudni-
kov in udeležencev v njegovem vsebinskem delu (2. del) oprli na predlaga-
ni konstrukt atributov obiskanosti kongresne destinacije ter na teoretič-
na izhodišča za oblikovanje vprašanj v 3. delu vprašalnika.
Vprašalnik je sestavljen iz petih delov:
− prvi del sestavljajo uvodna pojasnila o raziskavi in namenu anke-
tiranja;
− drugi del sestavljajo trditve v zvezi z atributi, ki smo jih pomen-
sko in oblikovno razdelili v tri sklope: sklop trditev, vezanih na
atribute destinacije, sklop trditev, vezanih na atribute konferen-
ce, in sklop trditev, vezanih na atribute prizorišča;
− tretji del vprašalnika vsebuje vprašanja zaprtega tipa v povezavi s
profesionalnim profilom anketiranega, in sicer:
− zaradi izdelave kongresnega profila udeležencev smo anketiran-
cem zastavili vprašanja, ki se nanašajo na značilnosti obiskova-
nja konferenc,
− zaradi izdelave kongresnega profila ponudnikov smo anketiran-
cem zastavili vprašanja, ki se nanašajo na značilnosti organizaci-
je konferenc;
− četrti del obsega vprašanja zaprtega tipa o socio-demografskem
profilu anketiranega;
− peti del vsebuje zahvalo za sodelovanje v anketi ter možnost za
izražanje mnenja o raziskavi in odločirev za prejetje rezultatov
raziskave.