Page 103 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 103
Poslovni turizem in kongresna dejavnost: izhodiščne opredelitve 103
− poslovne priložnosti, ki jih označujejo: izmenjava izkušenj, pri-
dobivanje novih znanj ter iskanje novih možnosti,
− dejavniki vpliva, ki jih sestavljajo strošek kotizacije, osebni raz-
logi, možnost spremstva partnerja/družine, pokritost z drugimi
konferencami,
− ugled, ki ga oblikujejo: govorice/mnenje drugih, mnenje stro-
kovnih revij in pretekle izkušnje s konferenco.
Skupino atributov privlačnosti prizorišča sestavljajo:
− vrsta prizorišča, ki ga sestavljajo: večji kongresni center (brez na-
stanitve), hotel s konferenčnimi zmogljivostmi, kongresni hotel,
univerzitetni prostori, posebno prizorišče (npr. grad, muzej),
− storitve prizorišča, ki pomenijo: strokovnost osebja, proces regi-
stracije, posebne storitve, varnost,
− konferenčne dvorane, kar pomeni: urejenost, atmosfera/vzdušje,
tehnična opremljenost dvoran, IKT-storitve, velikost dvoran,
− nastanitev, ki jo sestavljajo: bližina prizorišča, kategorija nasta-
nitve, cena nastanitve, pretekle izkušnje z nastanitvijo, obseg sob
glede na število udeležencev,
− dostopnost prizorišča, ki jo oblikujejo: možnost brezplačnih
parkirišč, bližina prometnic, bližina zanimivosti mesta, poveza-
va z lokalnim prevozom, arhitekturna urejenost,
− ugled, ki ga oblikujejo: pretekle izkušnje, govorice/mnenje dru-
gih, mnenje strokovnih revij, portalov.
Tri skupine atributov privlačnosti smo oblikovali kot večdimenzio-
nalen konstrukt atributov privlačnosti kongresne destinacije, ki so zara-
di svojih lastnosti povezani z obiskanostjo kongresne destinacije ter jih
bomo uporabili kot izhodišče za empirično raziskavo.
− poslovne priložnosti, ki jih označujejo: izmenjava izkušenj, pri-
dobivanje novih znanj ter iskanje novih možnosti,
− dejavniki vpliva, ki jih sestavljajo strošek kotizacije, osebni raz-
logi, možnost spremstva partnerja/družine, pokritost z drugimi
konferencami,
− ugled, ki ga oblikujejo: govorice/mnenje drugih, mnenje stro-
kovnih revij in pretekle izkušnje s konferenco.
Skupino atributov privlačnosti prizorišča sestavljajo:
− vrsta prizorišča, ki ga sestavljajo: večji kongresni center (brez na-
stanitve), hotel s konferenčnimi zmogljivostmi, kongresni hotel,
univerzitetni prostori, posebno prizorišče (npr. grad, muzej),
− storitve prizorišča, ki pomenijo: strokovnost osebja, proces regi-
stracije, posebne storitve, varnost,
− konferenčne dvorane, kar pomeni: urejenost, atmosfera/vzdušje,
tehnična opremljenost dvoran, IKT-storitve, velikost dvoran,
− nastanitev, ki jo sestavljajo: bližina prizorišča, kategorija nasta-
nitve, cena nastanitve, pretekle izkušnje z nastanitvijo, obseg sob
glede na število udeležencev,
− dostopnost prizorišča, ki jo oblikujejo: možnost brezplačnih
parkirišč, bližina prometnic, bližina zanimivosti mesta, poveza-
va z lokalnim prevozom, arhitekturna urejenost,
− ugled, ki ga oblikujejo: pretekle izkušnje, govorice/mnenje dru-
gih, mnenje strokovnih revij, portalov.
Tri skupine atributov privlačnosti smo oblikovali kot večdimenzio-
nalen konstrukt atributov privlačnosti kongresne destinacije, ki so zara-
di svojih lastnosti povezani z obiskanostjo kongresne destinacije ter jih
bomo uporabili kot izhodišče za empirično raziskavo.