Page 133 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 133
Empirični del

kotizacije (M = 3,66), na tretjem pa osebni razlogi (M = 3,02). Spremstvo
partnerja ali družine je po njihovem mnenju dokaj nepomemben element
(M = 2,83).

Za udeležence je najpomembnejši vidik cena kotizacije (M  =  3,68).
Tudi vsebinsko in časovno sovpadanje z drugimi konferencami je za njih
dokaj pomembno (M  =  3,37), medtem ko sta ostala elementa ocenjena
pod sredino lestvice in kot taka manj pomembna. Spremstvo partnerja je
ocenjeno s povprečno oceno 2,81, osebni razlogi pa z 2,71.

Ponudniki so statistično značilno večjo pomembnost kot udeleženci
pripisali osebnim razlogom in vsebinskemu ter časovnemu sovpadanju z
drugimi konferencami (p < 0,001).

Preglednica 39: Atributi konference – vsebina (primerjava ponudnikov in udeležencev)

Povprečna stopnja Stopnja 133
strinjanja (M) pomembnosti
Vzorec f Standardni odklon t
 < 0,001
Ugledni go- Ponudniki 122 4,53 0,58 0,001
vorci Udeleženci 293 4,11 5,93
122 4,58 0,629
Zanimivi Ponudniki 0,83
293 4,37  < 0,001
prispevki (vse- 0,56
bine) Udeleženci 3,304 0,003

0,72

(R) Potek pro- Ponudniki 122 3,73 0,88
grama konfer- 293 3,78 0,484
ence Udeleženci
1,05

(R) Pred- in Ponudniki 122 3,40 0,82
293 2,90 4,782
pokonferenčni Udeleženci
1,02
program

Razmerje med Ponudniki 122 4,11 0,68
ceno in kako- Udeleženci 293 3,87 3,015
vostjo konfer-
ence 0,83

Novi programi, Ponudniki 122 4,13 0,83
293 3,98 1,804 0,072
vsebine Udeleženci
0,78

Najpomembnejši vsebinski atribut konference so po mnenju ponu-
dnikov in udeležencev zanimivi prispevki – ponudniki so jih ocenili s
povprečno oceno 4,58, udeleženci pa 4,37. Med skupinama lahko potrdi-
mo statistično značilno razliko v ocenah (p = 0,001). Na drugem mestu je
prisotnost uglednih govorcev, ki je po mnenju ponudnikov pomembnej-
ša (M = 4,53) kot po mnenju udeležencev (M = 4,11), saj razliko lahko po-
trdimo pri tveganju, manjšem od 0,001. Obe skupini sta na tretje mesto
uvrstili nove programe in vsebine, ponudniki so jih ocenili s povprečno
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138