Page 137 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 137
Empirični del
Za ponudnike sta strokovnost in profesionalnost osebja (M = 4,72)
ter postopek registracije (M = 4,68) najpomembnejši storitvi. Zelo po-
membna je tudi varnost na prizorišču (M = 4,37), nekoliko manj pa do-
datne storitve (M = 3,90).
Udeleženci so storitve po pomembnosti razvrstili v enakem vrstnem
redu, le da so jih ocenili z nižjimi povprečnimi ocenami. Strokovnost in
profesionalnost osebja so ocenili s 4,28, postopek registracije s 4,24, var-
nost na prizorišču s 4,05 in dodatne storitve z 2,90.
Vse vrste storitev prizorišča so ponudniki ocenili statistično značilno
višje kot udeleženci, tveganje je manjše od 0,001.
Preglednica 44: Atributi prizorišča – dvorane (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni t Stopnja 137
strinjanja (M) odklon pomembnosti
Urejenost pros- Ponudniki 122 4,61 0,68 4,88 < 0,001
torov Udeleženci 293 4,20 0,80
Ponudniki 0,85
(R) Atmosfera, Udeleženci 122 4,25 1,01 –4,54 < 0,001
vzdušje Ponudniki 293 3,78 0,94
Udeleženci 1,12
(R) Tehnična Ponudniki 122 4,20 0,61 –5,36 < 0,001
opremljenost Udeleženci 293 3,62 0,90
E-podpora 122 4,63 5,16 < 0,001
293 4,24
Ponudniki so visoko ocenili pomembnost atributov prizorišča, ki
se nanašajo na konferenčne dvorane. Za ponudnike so skoraj enako po-
membni velikost in število dvoran (M = 4,76), e-podpora (M = 4,63) in
urejenost prostorov (M = 4,61). Nekoliko manj, a še vedno zelo pomemb-
na pa sta atmosfera oziroma vzdušje (M = 4,25) in tehnična opremljenost
(M = 4,20).
Udeleženci so po pomembnosti enako razvrstili pomembnost ele-
mentov, ki se nanašajo na konferenčne dvorane: velikost in število dvo-
ran s 4,27, e-podporo s 4,24, urejenost prostorov s 4,20, atmosfero oziro-
ma vzdušje s 3,78 in tehnično opremljenost s 3,62.
Pomembnost elementov, ki se nanašajo na kongresne dvorane, so po-
nudniki s tveganjem, manjšim od 0,001, ocenili statistično značilno viš-
je kot udeleženci.
Za ponudnike sta strokovnost in profesionalnost osebja (M = 4,72)
ter postopek registracije (M = 4,68) najpomembnejši storitvi. Zelo po-
membna je tudi varnost na prizorišču (M = 4,37), nekoliko manj pa do-
datne storitve (M = 3,90).
Udeleženci so storitve po pomembnosti razvrstili v enakem vrstnem
redu, le da so jih ocenili z nižjimi povprečnimi ocenami. Strokovnost in
profesionalnost osebja so ocenili s 4,28, postopek registracije s 4,24, var-
nost na prizorišču s 4,05 in dodatne storitve z 2,90.
Vse vrste storitev prizorišča so ponudniki ocenili statistično značilno
višje kot udeleženci, tveganje je manjše od 0,001.
Preglednica 44: Atributi prizorišča – dvorane (primerjava ponudnikov in udeležencev)
Vzorec f Povprečna stopnja Standardni t Stopnja 137
strinjanja (M) odklon pomembnosti
Urejenost pros- Ponudniki 122 4,61 0,68 4,88 < 0,001
torov Udeleženci 293 4,20 0,80
Ponudniki 0,85
(R) Atmosfera, Udeleženci 122 4,25 1,01 –4,54 < 0,001
vzdušje Ponudniki 293 3,78 0,94
Udeleženci 1,12
(R) Tehnična Ponudniki 122 4,20 0,61 –5,36 < 0,001
opremljenost Udeleženci 293 3,62 0,90
E-podpora 122 4,63 5,16 < 0,001
293 4,24
Ponudniki so visoko ocenili pomembnost atributov prizorišča, ki
se nanašajo na konferenčne dvorane. Za ponudnike so skoraj enako po-
membni velikost in število dvoran (M = 4,76), e-podpora (M = 4,63) in
urejenost prostorov (M = 4,61). Nekoliko manj, a še vedno zelo pomemb-
na pa sta atmosfera oziroma vzdušje (M = 4,25) in tehnična opremljenost
(M = 4,20).
Udeleženci so po pomembnosti enako razvrstili pomembnost ele-
mentov, ki se nanašajo na konferenčne dvorane: velikost in število dvo-
ran s 4,27, e-podporo s 4,24, urejenost prostorov s 4,20, atmosfero oziro-
ma vzdušje s 3,78 in tehnično opremljenost s 3,62.
Pomembnost elementov, ki se nanašajo na kongresne dvorane, so po-
nudniki s tveganjem, manjšim od 0,001, ocenili statistično značilno viš-
je kot udeleženci.