Page 134 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 134
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije

oceno 4,13, udeleženci pa 3,87; razlike v ocenah so nekoliko nad mejo sta-
tističnega tveganja (p = 0,072). Na četrtem mestu je razmerje med ceno
in kakovostjo konference. Ponudniki so ta element ocenili s povprečno
oceno 4,11, udeleženci pa s 3,87; razlika med ocenama je statistično zna-
čilna (p = 0,003). Na predzadnjem mestu je pred- in pokonferenčni pro-
gram, ki so ga ponudniki ocenili s povprečno oceno 3,40, udeleženci pa
z 2,90; razlika med ocenama je ponovno statistično značilna (p < 0,001).
Na zadnjem mestu je potek programa konference, ki sta ga skupini zelo
podobno ocenili – ponudniki s povprečno oceno 3,73, udeleženci pa s
3,78 (p = 0,629).

Preglednica 40: Atributi konference – ugled (primerjava ponudnikov in udeležencev)

134 Vzorec f Povprečna stopnja Standardni odklon t Stopnja
strinjanja (M) pomembnosti

Mnenje Ponudniki 122 4,38 0,59
udeležencev Udeleženci 293 2,96 17,45  < 0,001

1,05

Mnenje Ponudniki 122 4,35 0,68
strokovne jav- Udeleženci 293 3,61 9,16  < 0,001
nosti
0,90

Izkušnje Ponudniki 122 4,54 0,53
udeležencev Udeleženci 293 4,06 6,78  < 0,001

0,71

Med atributi konference, ki se nanašajo na njen ugled, so po mne-
nju ponudnikov najpomembnejše izkušnje udeležencev (M = 4,54), s či-
mer se strinjajo tudi udeleženci (M = 4,06). Ponudniki so le nekoliko niž-
je ocenili mnenje udeležencev (M = 4,38) in mnenje strokovne javnosti
(M = 4,35).

Udeleženci so mnenje strokovne javnosti ocenili s povprečno oceno
3,61, mnenju udeležencev pa niso dali velikega pomena (M = 2,96). Vse
tri elemente so ponudniki ocenili statistično značilno višje kot udeležen-
ci (p < 0,001).

Atributi prizorišča
Kot atribute privlačnosti prizorišča smo na podlagi vsebinske analize do-
ločili naslednje: nastanitev, vrsto prizorišča, storitve na prizorišču, kon-
gresno dvorano, dostopnost prizorišča in ugled prizorišča. Za merjenje
privlačnosti nastanitev, vrste prizorišč in kongresne dvorane smo upora-
bili pet kazalnikov, za storitve prizorišča in za njegovo dostopnost po šti-
ri kazalnike in za ugled prizorišča tri kazalnike.
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139