Page 127 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik IV (2008), številki 7-8, ISSN 1408-8363
P. 127
MATJA@ MULEJ

ljani). Internet pa je postal informacijsko komunikacijsko sredstvo
za hitro obveščanje mnogih, ki ga tudi sam uporabljam redno, četudi
delno in še vedno raje posežem po knjigi. A to je že druga zgodba.

VIRI, LITERATURA

Enciklopedija (1964): Slovenci. V: Enciklopedija leksikografskog zavoda. Zagreb:
Jugoslovenski leksikografski zavod.

EU (1995): Green Paper on Innovation. Draft. December 2005. European
Commission. http://www.cordis.lu/cordis/grnpaper.html

EU (2000): Communication from the Commission to the Council and the
European Parliament: Innovation in a knowledge-driven economy. Commis-
sion of the European Communities, Brussels, xxx COM(2000) 567 final.

François, C., ed. (2004): International Encyclopedia of Systems and Cybernetics.
2nd edition. München: K. G. Saur Verlag.

Mulej, M. (1974): Dialektična teorija sistemov in ljudski reki. Naše gospodarstvo,
21, 3-4, 207–212.

Mulej, M. (1979): Ustvarjalno delo in dialektična teorija sistemov. Celje: Raz-
vojni center.

Mulej, M. (2006): Zakaj v Sloveniji še ni dovolj inoviranja – gospodarsko in
kulturno razvojni razlogi = Why Slovenia has not reached a sufficient level
of innovation – reasons of economic and cultural development. Naše gospo-
darstvo, 52, št. 3-4, 39–48.

Mulej, M. in soavtorji (2008): Invencijsko-inovacijski management z uporabo
dialektične teorije sistemov (podlaga za uresničitev ciljev Evropske unije
glede inoviranja). Ljubljana: Korona plus. D.o.o. Inštitut za inovativnost in
tehnologijo.

Mulej, M., Kajzer, Š. (1998): Ethics of Interdependence and The Law or Requisite
Holism. V: Rebernik, M., Mulej, M., eds. (1998): STIQE ’98. Proceedings of
the 4th International Conference on Linking Systems Thinking, Innovation,
Quality, Entrepreneurship and Environment. Maribor: Institute of Systems
Research Maribor et al.

Nussbaum, B., Berner, R., Brady, D. (2005): Special Report. Get Creative! How
to Build Innovative Companies. And: A Creative Corporation Toolbox.
Business Week, 8/15 August: 51–68.

Nussbaum, B. (2006): In inside innovation. Attachment to Business Week, June.

125
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132