Page 8 - Management 18 (1)
P. 8
ela Velušček in Tina Vukasović | Dejavniki nakupnega vedenja

medenih izdelkov na slovenskem trgu. Za boljše Oraveez, T., in I. Kovacs. 2019. »Sensory Examination
razumevanje nakupnih navad potrošnikov pripo- of Honey and the Effect of Sensory Characteristics
ročamo, da se podobna raziskava opravi vsako on Purchase Decisions.« Analecta Technica Szegedi-
leto oz. na nekaj let po posameznih regijah in se nensia 13 (1): 64–71.
nato primerja rezultate med leti na državni ravni.
Zanimiva pa bi bila tudi raziskava nakupnih na- Ribeiro, M. I. B., F. A. Jose, C. P. Sofia in D. F. J. Lopes.
vad glede na različne starostne skupine. 2019. »Trends in Honey Purchase and Consump-
tion in Trás-os-Montes Region, Portugal.« Economy
Po opravljeni raziskavi lahko sklepamo, da of Region 15 (3): 822–833.
kupci slovenskemu medu zaupajo. Proizvajalci oz.
čebelarji lahko z dodatnimi informacijami kupce Roman, A., E. Popiela-Pleban in M. Kozak. 2013. »Fac-
informirajo ob neposrednem nakupu ter jim tako tors Influencing Consumer Behavior Relating to
ponudijo kakovosten, neoporečen in zdrav izde- the Purchasing of Honey Part 1: The Buying Process
lek. Dodatno priporočilo bi bila vključitev manj- and the Level of Consumption.« Journal of Apicul-
ših (nevključenih) čebelarjev v shemo kakovosti tural Science 57 (2): 159–172.
za zaščiteno geografsko označbo medu. S tem
bi dosegli boljšo prepoznavnost na trgu, večje Schnurr, B. 2017. »The Impact of Atypical Product De-
zaupanje potrošnika v kakovost, prepoznavnost sign on Consumer Product and Brand Perception.«
blagovne znamke in hkrati višjo ceno, ki bi bila Journal of Brand Management 24 (6): 609–621.
odraz kvalitete.
Smith, P., in J. Taylor. 2004. Marketing Communications:
Literatura An Integrated Approach. 4. izd. London in Sterling,
Cosmina, M., G. Gallenti, F. Marangon in S. Troiano. va: Kogan Page.

2016. »Reprint of ‘Attitudes Towards Honey among Šedík, P., E. Horská, B. S.-Grabowska in C. B. Illes. 2018.
Italian Consumers: A Choice Experiment Appro- »Generation Marketing in Strategic Marketing Ma-
ach.’« Appetite 106:110–116. nagement: Case Study of Honey Market.« Polish Jo-
Grontkowska, A., in I. Grzyb. 2019. »Honey in the Opi- urnal of Management Studies 18 (1): 326–336.
nion of Consumers.« Annals of the paaae 21 (2):
107–116. Testa, R., A. Asciuto, G. Schifani, E. Schimmenti in G.
Ignjatijević, S. D., R. V. Prodanović, J. Z. Bošković, N. M. Migliore. 2019. »Quality Determinants and Effect
Puvača, M. J. Tomaš Simin, T. A. Peulić in O. M. Ðu- of Therapeutic Properties in Honey Consumption:
ragić. 2019. »Comparative Analysis of Honey Con- An Exploratory Study on Italian Consumers.« Agri-
sumption in Romania, Italy and Serbia.« Food and culture 9 (8): 174.
Feed Research 46 (1): 125–136.
Ismael, S., S. Al Kahtani, N. Adgaba, A. A. Al-Ghamdi Velušček, Š. 2023. »Analiza nakupnega vedenja potro-
in A. Zulail. 2014. »Factors that Affect Consump- šnikov pri nakupu medu in medenih izdelkov.« Ma-
tion Patterns and Market Demands for Honey in gistrska naloga, Univerza na Primorskem.
the Kingdom of Saudi Arabia.« Food and Nutrition
Sciences 5 (17): 1725–1737. Vukasović, T. 2013. Vedenje porabnikov:celovit pristop k
Kos-Skubic, M., K. Erjavec in M. Klopčič. 2018. »Consu- raziskovanju vedenja porabnikov. Celje: Mednarodna
mer Preferences Regarding National and eu Qua- fakulteta za družbene in poslovne študije.
lity Labels for Cheese, Ham and Honey: The Case of
Slovenia.« British Food Journal 120 (3): 650–664. Wang, Y., H.-P. Lo in Y. Yang. 2004. »An Integrated Fra-
Kotler, P., in G. Armstrong. 2018. Principles of Marke- mework for Service Quality, Customer Value, Satis-
ting. London: Pearson Education. faction: Evidence from China’s Telecommunication
Kozmus, P., B. Noč in K. Vertačnik. 2017. Brez čebel ne Industry.« Information Systems Frontiers 6 (4): 325–
bo življenja. Žirovnica: Beebooks. 340.
Neto, O. W. M., R. N. Paiva in J. S. Novais. 2020. »‘Honey
Is Good for Health’: Patterns of Honey Purchasing Wu, S., J. R. Fooks, K. D. Messer in D. Delaney. 2015.
and Consumption in Lower Amazon.« Consumer Be- »Consumer Demand for Local Honey.« Applied Eco-
havior Review 4 (3): 324–336. nomics 47 (41): 4377–4394.

Yeow, S. H. C., S. T. S. Chin, J. A. Yeow in K. S. Tan.
2013. »Consumer Purchase Intentions and Honey
Related Products.« Journal of Marketing Research &
Case Studies:197440.

Zavali, M., in H. Theodoropoulou. 2018. »Investigating
Determinants of Green Consumption: Evidence
from Greece.« Social Responsibility Journal 14 (4):
719–736.

8 management 18 (2023) številka 1
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13