Page 40 - Lazar, Irena, Aleksander Panjek in Jonatan Vinkler. Ur. 2020. Mikro in makro. Pristopi in prispevki k humanističnim vedam ob dvajsetletnici UP Fakultete za humanistične študije, 2. knjiga. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 40
en, A. 1985. The Symbolic Construction of Community. New York; London:
Peter Hamilton.
Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching,
Assessment. 2011. Strasbourgh: Council for Cultural Co-operation;
Cambridge: University Press.
Consensus Building Institute. 2007. Costruire una pace. Milano: Bruno
Mondadori.
Čok, L. 2010. »Lingue e culture nel dibattito sulle identità europee.« Linguistica
50 (1): 137–42.
Debeljak, A. 2004. »Koncentrični krogi identitet.« V Evropske pisave: kaj je
evropskega v
evropskih literaturah?: eseji iz triintridesetih evropskih držav, ur. U. Keller in I.
Rakusa, 85–97. Maribor: Aristej.
Delors, J. 1996. International Commission on Education for the Twenty-first
Century. Learning: The Treasure Within; Report to UNESCO of the
International Commission on Education for the Twenty-first Century
(Highlights). Pariz: Unesco Publishing. https://unesdoc.unesco.org/
ark:/48223/pf0000109590.
Evropska listina o regionalnih ali manjšinskih jezikih, Svet Evrope, 4. oktober
2000, ETS št. 148. http://www.svetevrope.si/sl/dokumenti_in_publikacije/
konvencije/148/.
Galtung, J. 2000. Conflict Transformation by Peaceful Means (The Transcend
Method): Participants ‚and Trainers‘ Manual. United Nations Disaster
Management Training Program. Ženeva: United Nations.
Gomezel Mikolič, V. 2000. »Povezanost narodne in jezikovne zavesti.«
Jezik in slovstvo 45 (5): 173–86.
Iršič, M. 2004. Umetnost obvladovanja konfliktov. Ljubljana: Zavod Rakmo.
Južnič, S.1993. Identiteta. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Kovačev, A. N. 1996. »Identiteta med individualizacijo in kolektivizacijo.«
Psihološka obzorja 5 (3): 49–67.
Krek, J., in M. Metljak, ur. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. 2011. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. http://pefprints.pef.uni-lj.
si/1195/1/bela_knjiga_2011.pdf.
Luckmann, T. 1991. »Jezik in osebna identiteta.« Teorija in praksa 28 (7):
796–803.
416
Peter Hamilton.
Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching,
Assessment. 2011. Strasbourgh: Council for Cultural Co-operation;
Cambridge: University Press.
Consensus Building Institute. 2007. Costruire una pace. Milano: Bruno
Mondadori.
Čok, L. 2010. »Lingue e culture nel dibattito sulle identità europee.« Linguistica
50 (1): 137–42.
Debeljak, A. 2004. »Koncentrični krogi identitet.« V Evropske pisave: kaj je
evropskega v
evropskih literaturah?: eseji iz triintridesetih evropskih držav, ur. U. Keller in I.
Rakusa, 85–97. Maribor: Aristej.
Delors, J. 1996. International Commission on Education for the Twenty-first
Century. Learning: The Treasure Within; Report to UNESCO of the
International Commission on Education for the Twenty-first Century
(Highlights). Pariz: Unesco Publishing. https://unesdoc.unesco.org/
ark:/48223/pf0000109590.
Evropska listina o regionalnih ali manjšinskih jezikih, Svet Evrope, 4. oktober
2000, ETS št. 148. http://www.svetevrope.si/sl/dokumenti_in_publikacije/
konvencije/148/.
Galtung, J. 2000. Conflict Transformation by Peaceful Means (The Transcend
Method): Participants ‚and Trainers‘ Manual. United Nations Disaster
Management Training Program. Ženeva: United Nations.
Gomezel Mikolič, V. 2000. »Povezanost narodne in jezikovne zavesti.«
Jezik in slovstvo 45 (5): 173–86.
Iršič, M. 2004. Umetnost obvladovanja konfliktov. Ljubljana: Zavod Rakmo.
Južnič, S.1993. Identiteta. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Kovačev, A. N. 1996. »Identiteta med individualizacijo in kolektivizacijo.«
Psihološka obzorja 5 (3): 49–67.
Krek, J., in M. Metljak, ur. 2011. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji. 2011. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. http://pefprints.pef.uni-lj.
si/1195/1/bela_knjiga_2011.pdf.
Luckmann, T. 1991. »Jezik in osebna identiteta.« Teorija in praksa 28 (7):
796–803.
416