Page 41 - Lazar, Irena, Aleksander Panjek in Jonatan Vinkler. Ur. 2020. Mikro in makro. Pristopi in prispevki k humanističnim vedam ob dvajsetletnici UP Fakultete za humanistične študije, 2. knjiga. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 41
vzgoja za različnost pri pouku italijanskega jezika v slovenski istri

Lukšič-Hacin, M., M. Milharčič Hladnik in M. Sardoč, ur. 2011. Medkulturni
odnosi kot aktivno državljanstvo. Ljubljana: Založba ZRC SAZU.

Mandelc, D. 2011. Na mejah nacije, teorije in prakse nacionalizma. Ljubljana:
Znanstvena založba Filozofske fakultete.

Medica, K. 2004. »Identitetna pojmovanja – med lokalnim in globalnim.«
Monitor ISH 6 (1) 139–51.

Musek, J. 1994. Psihološki portret Slovencev. Ljubljana: Znanstveno in publici-
stično središče.

Musek, J. 1997. »Psihološke prvine narodne identitete in analiza slovenske sa-
mopodobe.« V Avstrija. Jugoslavija. Slovenija. Slovenska narodna iden-
titeta skozi čas, ur. D. Nećak, 174–203. Ljubljana: Oddelek za zgodovino
Filozofske fakultete.

Nastran Ule, M. 2003. Psihologija vsakdanjega življenja. Ljubljana: Fakulteta
za družbene vede.

Nećak-Lük, A. 1997. »Etnična identiteta in medetnični odnosi v slovenskem
etničnem prostoru. Predstavitev projekta.« Traditiones 26: 187–202.
Ljubljana: ZRC SAZU.

Novak Lukanovič, S., N. Zudič Antonič in Š. I. Varga. 2011. »Vzgoja in izobra-
ževanje na narodno mešanih območjih v Sloveniji.« V Bela knjiga o vzgo-
ji in izobraževanju v Republiki Sloveniji, ur. J. Krek in M. Metljak, 347–67.
Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.

Pertot, S. 2011. »Identitetne spremembe med Slovenci v Italiji v družinah učen-
cev šol s slovenskim učnim jezikom v Italiji.« Razprave in gradivo: revija
za narodnostna vprašanja, 66: 24–43.

Sedmak, M., in M. Zadel. 2015. »(Mešane) kulturne identitete: konstrukcija in
dekonstrukcija.« Annales Ser. hist. sociol. 25 (1): 155–70.

Sen, A. 2009. Identiteta in nasilje. Ljubljana: Založba Sophia.

Smith, A. D. 2005. Nacionalizem: teorija, ideologija, zgodovina. Ljubljana:
Krtina.

Šečerov, N., in A. Zorman. 2008. Učni načrt. Italijanščina kot tuji in kot drugi
jezik na narodno mešanem območju Slovenske Istre [Elektronski vir]: gi-

mnazija: splošna, klasična, strokovna gimnazija: kot tuji jezik: obvezni,

izbirni, matura (420 ur): kot drugi jezik na narodno mešanem območju

Slovenske Istre: splošna gimnazija: obvezni, matura (350 ur), strokovna gi-
mnazija: obvezni, matura (420 ur). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in
šport; Zavod RS za šolstvo.

417
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46