Page 90 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 90
liza kariernega razvoja v vzgoji in izobraževanju

Preglednica 7.11 Nadaljevanje s prejšnje strani

Postavka Kategorija f f ()
228 22,8
Zavod zaposlitve Vrtec 563 56,3
Osnovna šola 170 17,0
Srednja šola
Dijaški dom 8 0,8
Vzgojni zavod 6 0,6
Drugo 25 2,5
Skupaj 1000 100,0
7 0,7
Mesto zaposlitve Ravnatelj/-ica 24 2,4
Pomočnik/-ica ravnatelja/-ice 77 7,7
Pomočnik/-ca vzgojitelja/-ice 148 14,8
Vzgojitelj/-ica 624 62,3
Učitelj/-ica 47 4,7
Svetovalni/-a delavcev/-ka 19 1,9
Knjižničar/-ka 7 0,7
Računalnikar/-ica 5 0,5
Laborant/-ka 44 4,4
Drugo: 1002 100,0
Skupaj

so zaposleni v dijaških domovih (0,8 ) in vzgojnih zavodih (0,6 ). 25 stro-
kovnih delavcev oz. 2,5  je kot odgovor označilo drugo. Pri pregledu teh od-
govorov smo zasledili, da so ti strokovni delavci večinoma sočasno zaposleni
v osnovni šoli in vrtcu ali pa so navajali osnovne šole s prilagojenim progra-
mom in zavode z otroki s posebnimi potrebami.

V raziskavi izstopa predvsem delovno mesto učitelja (62,3 ), sledijo vzgo-
jitelji (14,8 ) in pomočniki vzgojiteljev (7,7 ). Najmanj strokovnih delav-
cev se je opredelilo za laboranta (0,5 ), računalničarja (0,7 ) in ravnatelja
(0,7 ). Vprašanje je ponujalo tudi možnost navedbe lastne možnosti pod
kategorijo drugo. V okviru slednje so se v glavnem pojavljali individualni
odgovori o mestu zaposlitve: zaznati je bilo mogoče predvsem večjo pogo-
stost strokovnih delavcev, ki nudijo dodatno strokovno pomoč (15 strokovnih
delavcev), kuharjev (9 strokovnih delavcev), čistilk (4 strokovne delavke) ter
strokovnih delavcev, ki imajo več mest zaposlitve (5). Sledile so še posamezne
opredelitve delovnega mesta, kot npr. tolmač, administrator, računovodki-
nja, poslovni sekretar ipd.

88
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95