Page 129 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 129
Poslovna informatika 6.4
100
90
80
70
60
50
40
30
20
10
0
abc čde f g
a Razumeti priložnosti, ki jih it nudi za pridobivanje konkurenčne prednosti
b Razumeti vlogo in uporabnost is za uspešno delovanje poslovnih sistemov
c Razumeti delovanje računalniške strojne in programske opreme
č Razumeti osnovne koncepte in uporabnost računalniških omrežij
d Prepoznati prednosti in slabosti ter izzive e-poslovanja
e Razumeti vpliv razvoja it na posameznika, podjetje in družbo
f Prepoznati nevarnosti, ki smo jim izpostavljeni pri uporabi interneta in svetovnega spleta
g Razviti spos. uporabe različnih it-orodij za reševanje problemov in sodel. ter komunik.
Ocene: sivo – 2, svetlo modro – 3, srednje modro 4, temno modro – 5
Slika 6.35 Napredovanje študentov po izbranih učnih izidih (n = 21)
Tako na sliki 6.35 prikazujemo napredovanje po učnih izidih študentov
vs programa. Na vprašanje »Koliko ste, po vašem mnenju, napredovali
na spodnjih področjih?« so študentje odgovarjali za osem učnih izidov,
v katere smo združili prej omenjenih 21 izidov. Študentom je bila po-
nujena petstopenjska lestvica; ocena 5 je pomenila najvišjo vrednost,
ocena 1 najnižjo. Kot je razvidno iz slike 6.35, ocene 1 ni izbral noben
študent, pa tudi oceno 2 je izbral le eden oziroma dva pri razumeva-
nju delovanja računalniške in strojne programske opreme. Študentje so
se večinoma odločali za oceni 4 in 5, izjema je področje računalniških
omrežij in uporaba i t-orodij za reševanje problemov, sodelovanje ter
komunikacijo. Glede na že prej ugotovljeno vrzel v u d š sta očitno to
dve področji, ki ju moramo v naslednjem študijskem letu dopolniti in
poglobiti.
Povprečne vrednosti napredovanja po učnih izidih prikazujemo v
preglednici 6.15. Na ankete u n študentov smo prejeli le pet odgovo-
rov, so pa bili ti odgovori v povprečju vsi nad 4,0, in to čeprav smo jim v
presojo ponudili 21 učnih izidov.
Izpolnjevanje študentske ankete moramo v prihodnje vključiti v čas
129
100
90
80
70
60
50
40
30
20
10
0
abc čde f g
a Razumeti priložnosti, ki jih it nudi za pridobivanje konkurenčne prednosti
b Razumeti vlogo in uporabnost is za uspešno delovanje poslovnih sistemov
c Razumeti delovanje računalniške strojne in programske opreme
č Razumeti osnovne koncepte in uporabnost računalniških omrežij
d Prepoznati prednosti in slabosti ter izzive e-poslovanja
e Razumeti vpliv razvoja it na posameznika, podjetje in družbo
f Prepoznati nevarnosti, ki smo jim izpostavljeni pri uporabi interneta in svetovnega spleta
g Razviti spos. uporabe različnih it-orodij za reševanje problemov in sodel. ter komunik.
Ocene: sivo – 2, svetlo modro – 3, srednje modro 4, temno modro – 5
Slika 6.35 Napredovanje študentov po izbranih učnih izidih (n = 21)
Tako na sliki 6.35 prikazujemo napredovanje po učnih izidih študentov
vs programa. Na vprašanje »Koliko ste, po vašem mnenju, napredovali
na spodnjih področjih?« so študentje odgovarjali za osem učnih izidov,
v katere smo združili prej omenjenih 21 izidov. Študentom je bila po-
nujena petstopenjska lestvica; ocena 5 je pomenila najvišjo vrednost,
ocena 1 najnižjo. Kot je razvidno iz slike 6.35, ocene 1 ni izbral noben
študent, pa tudi oceno 2 je izbral le eden oziroma dva pri razumeva-
nju delovanja računalniške in strojne programske opreme. Študentje so
se večinoma odločali za oceni 4 in 5, izjema je področje računalniških
omrežij in uporaba i t-orodij za reševanje problemov, sodelovanje ter
komunikacijo. Glede na že prej ugotovljeno vrzel v u d š sta očitno to
dve področji, ki ju moramo v naslednjem študijskem letu dopolniti in
poglobiti.
Povprečne vrednosti napredovanja po učnih izidih prikazujemo v
preglednici 6.15. Na ankete u n študentov smo prejeli le pet odgovo-
rov, so pa bili ti odgovori v povprečju vsi nad 4,0, in to čeprav smo jim v
presojo ponudili 21 učnih izidov.
Izpolnjevanje študentske ankete moramo v prihodnje vključiti v čas
129