Page 92 - Izzivi razvoja ribištva v Sloveniji
P. 92
5 Analiza odgovorov in ugotovitve raziskave
zujejo z gostinstvom, tako da lahko uporabniki teh ribnikov ulovljene
ribe tudi pojedo.
Intervjuvanec i 7 je povedal, da se je nekaj ribičev povezalo s turiz-
mom, uredili so primerna plovila za izvedbo športnega ribolova. Ribiči
so povezani z določenimi turističnimi agencijami, ki k njim napotujejo
goste. Menil je, da se bo ta segment še razvijal, saj imajo ribiči težave z
dohodki, če izvajajo samo dejavnost ribolova. Vse več ribičev se bo od-
ločalo za izvajanje ribiškega turizma, ker jim bo omogočal več rednih
prihodkov.
Intervjuvanec i8 je dejal, da je eden od načinov povezovanja s turiz-
mom tudi tekmovanje v lovu na veliko ribo. Pojavljajo se večja tekmo-
vanja, ki lahko privabljajo tudi ribiče iz Italije ali Hrvaške. Še ena od do-
datnih možnosti je povezovanje ribičev in turizma. Ribiči poleti vozijo
turiste po morju, pozimi organizirajo različne piknike z ribolovom. Tak-
šno povezovanje lahko udeležencem poveča prihodek. Intervjuvanec je
bil mnenja, da omenjeno povezovanje v Sloveniji še ni dobro razvito, ni
pa točno vedel, zakaj – ali zato, ker ribiči v tem niso videli zaslužka, ali
zaradi omejitev v zakonodaji.
Intervjuvanec i9 je omenil, da se povezovanje turizma in ribištva po-
javlja v upravljanju s komercialnimi ribniki. Dodal je še, da je ribištvo ob
morju močno povezano s turistično sezono, saj se takrat potrošnja ri-
biških proizvodov poveča.
Intervjuvanec i 10 je dejal, da bi se moralo ribištvo še bolj povezo-
vati s turizmom. Izpostavil je primer dobrega povezovanja, in sicer da
ribiči turiste peljejo na ogled ribolova, nato na ladji pripravijo ribiško
kulinarično ponudbo. Dogaja se, da veliko ribičev pozimi lovi ribe, po-
leti vozi turiste, a tega ni možno opravljati hkrati. Navadno je tako, da
imajo ribiči šest mesecev prijavljeno turistično dejavnost, šest mesecev
pa dejavnost ribolova. Na tem področju so večja sodelovanja omejena
z zakonodajo. Mnenja je bil, da je povezovanje med turizmom in ribi-
štvom v porastu, saj veliko ribičev vidi, da ni mogoče več živeti samo
od ribolova. Pri promociji je omenil, da se izvaja nezadostno in da si je
ribiči ne morejo privoščiti.
Intervjuvanec i11 je menil, da je povezovanje med ribiči in turisti za-
nimiva dejavnost, izvaja se jo, ker je vedno manjši ulov. Na Hrvaškem
ribiči izvajajo ribiške piknike, zato se bo to mogoče pojavilo tudi v Slo-
veniji. Za druge primere povezovanja z ribištvom ni slišal.
Intervjuvanec i12 je omenil, da se povezovanje med ribištvom in tu-
rizmom v Sloveniji še ni dobro razvilo. Dejal je, da noben turist Slove-
92
zujejo z gostinstvom, tako da lahko uporabniki teh ribnikov ulovljene
ribe tudi pojedo.
Intervjuvanec i 7 je povedal, da se je nekaj ribičev povezalo s turiz-
mom, uredili so primerna plovila za izvedbo športnega ribolova. Ribiči
so povezani z določenimi turističnimi agencijami, ki k njim napotujejo
goste. Menil je, da se bo ta segment še razvijal, saj imajo ribiči težave z
dohodki, če izvajajo samo dejavnost ribolova. Vse več ribičev se bo od-
ločalo za izvajanje ribiškega turizma, ker jim bo omogočal več rednih
prihodkov.
Intervjuvanec i8 je dejal, da je eden od načinov povezovanja s turiz-
mom tudi tekmovanje v lovu na veliko ribo. Pojavljajo se večja tekmo-
vanja, ki lahko privabljajo tudi ribiče iz Italije ali Hrvaške. Še ena od do-
datnih možnosti je povezovanje ribičev in turizma. Ribiči poleti vozijo
turiste po morju, pozimi organizirajo različne piknike z ribolovom. Tak-
šno povezovanje lahko udeležencem poveča prihodek. Intervjuvanec je
bil mnenja, da omenjeno povezovanje v Sloveniji še ni dobro razvito, ni
pa točno vedel, zakaj – ali zato, ker ribiči v tem niso videli zaslužka, ali
zaradi omejitev v zakonodaji.
Intervjuvanec i9 je omenil, da se povezovanje turizma in ribištva po-
javlja v upravljanju s komercialnimi ribniki. Dodal je še, da je ribištvo ob
morju močno povezano s turistično sezono, saj se takrat potrošnja ri-
biških proizvodov poveča.
Intervjuvanec i 10 je dejal, da bi se moralo ribištvo še bolj povezo-
vati s turizmom. Izpostavil je primer dobrega povezovanja, in sicer da
ribiči turiste peljejo na ogled ribolova, nato na ladji pripravijo ribiško
kulinarično ponudbo. Dogaja se, da veliko ribičev pozimi lovi ribe, po-
leti vozi turiste, a tega ni možno opravljati hkrati. Navadno je tako, da
imajo ribiči šest mesecev prijavljeno turistično dejavnost, šest mesecev
pa dejavnost ribolova. Na tem področju so večja sodelovanja omejena
z zakonodajo. Mnenja je bil, da je povezovanje med turizmom in ribi-
štvom v porastu, saj veliko ribičev vidi, da ni mogoče več živeti samo
od ribolova. Pri promociji je omenil, da se izvaja nezadostno in da si je
ribiči ne morejo privoščiti.
Intervjuvanec i11 je menil, da je povezovanje med ribiči in turisti za-
nimiva dejavnost, izvaja se jo, ker je vedno manjši ulov. Na Hrvaškem
ribiči izvajajo ribiške piknike, zato se bo to mogoče pojavilo tudi v Slo-
veniji. Za druge primere povezovanja z ribištvom ni slišal.
Intervjuvanec i12 je omenil, da se povezovanje med ribištvom in tu-
rizmom v Sloveniji še ni dobro razvilo. Dejal je, da noben turist Slove-
92