Page 125 - Poštuvan, Vita (ur.). 2020. Znanja, spretnosti in kompetence na področju duševnega zdravja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 125
Sistemska ureditev urjenja kompetenc v okviru supervizirane prakse

sek, Bučar idr., 2016). Vključenost v mentorski program pa ni spodbujala
razvoja kompetenc le pri psihologih začetnikih, temveč tudi pri mentor-
jih. Mentorji niso razvili le kompetenc na področju mentoriranja, temveč
so napredek zaznali tudi v svojem profesionalnem razvoju in pri svojem
strokovnem delu, prav tako pa so poročali o poglobitvi poklicne identitete
(Kocbek idr., 2016; Pirc idr., 2016; Štirn idr., 2016). Oboji so supervizijo pre-
poznali kot pomemben del delovanja psihologa, ne le na začetku, temveč
skozi celotno kariero.

Opombe
Del besedila prispevka je bil predstavljen na Prvi slovenski mentorski
konferenci, Ljubljana, 10. februar 2017.

Literatura
European Federation of Psychologists’ Associations. (2015). EuroPsy: Euro-

pean certificate in psychology; efpa regulations on EuroPsy and appendices.
Kocbek, K., Ponikvar, K., in Podlesek, A. (2016). Evalvacija supervizirane

prakse 1: Poročila mentorjev in mentorirancev ter ocene njihovih kom-
petenc. V A. Podlesek (ur.), Razvoj sistema supervizirane prakse psihologov
v Sloveniji (str. 237–254). Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Pirc, T., Podlesek, A., Poštuvan, V., Podlogar, T., Kocbek, K., in Ulčar, M.
(2016). Evalvacija programa usposabljanja mentorjev supervizirane
prakse. V A. Podlesek (ur.), Razvoj sistema supervizirane prakse psiho-
logov v Sloveniji (str. 205–216). Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Podlesek, A., Bučar, S., Skrbinšek, T., in Kocbek, K. (2016). Evalvacija super-
vizirane prakse 2: primerjava učinkovitosti supervizirane prakse z dru-
gimi oblikami usposabljanja psihologov začetnikov. V A. Podlesek (ur.),
Razvoj sistema supervizirane prakse psihologov v Sloveniji (str. 255–273).
Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Podlesek, A., Pelc, J., Kocbek, K., Zabukovec, V., Štirn, M., Poštuvan, V., Pirc,
T., Straumsheim, P. A., Duckert, M., Kyte, B., Bučar, S., in Ponikvar, K.
(2016). Smernice za izvajanje supervizirane prakse psihologov. Znanstvena
založba Filozofske fakultete.
Poredoš, M. (2016). Primer izkušnje s študijsko prakso v projektu Super psi-
holog. V A. Podlesek (ur.), Razvoj sistema supervizirane prakse psihologov
v Sloveniji (str. 179–183). Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Štirn, M., Tacer, B., Rihter, A., Kovačik, A., Pelc, J., Poštuvan, V., in Čepon,
S. (2016). Evalvacija supervizije mentorjev supervizirane prakse psiho-
logov. V A. Podlesek (ur.), Razvoj sistema supervizirane prakse psihologov
v Sloveniji (str. 275–280). Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Žvelc, M. (2016). Supervizija: opredelitev, funkcije in modeli supervizije ter
supervizijska aliansa. V A. Podlesek (ur.), Razvoj sistema supervizirane

123
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130