Page 232 - Šuligoj, Metod, ur., 2015. Retrospektiva turizma Istre. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 232
ižani, folklorni in tematski večeri, prodaja izdelkov razvoju ugostiteljske ponude pojedinih OOUR-ova,
domače obrti, nakup vina in žganja od lokalnih proizva- osim diferencijacije ponude,187 u pojedinim je objektima
jalcev itd.) in prireditve (npr. solinarski praznik, ribiški uključivala i različite turističko-gastronomske pakete
praznik).188 Posebej so promovirali tematska in gastro- (npr. piknici u Rižani, folklorne i tematske večeri, prodaja
nomska doživetja v posameznih prehrambnih obratih, kot proizvoda domaćeg obrta, kupnja vina i rakije od lokalnih
npr.: restavracija Marina (ribje specialitete), restavracija proizvođača itd.) i događaje (npr. praznik solana, ribarski
Flambe Fondue (flambirane jedi), restavracija Jadran (do- praznik)188. Posebno su promovirani tematski i gastronom-
mača kuhinja), restavracija Rižana (postrvi), restavracija ski doživljaji u pojedinim prehrambenim objektima, npr.:
Plaža (jugoslovanske specialitete), gostišče Lipica (kraška restoran Marina (riblji specijaliteti), restoran Flambe Fon-
kuhinja), gostilna Pri Jami (žabji kraki in bikovi prašniki) due (flambirana jela), restoran Jadran (domaća kuhinja),
itd.189 Celostni strateški in marketinški pristop se je odra- restoran Rižana (pastrve), restoran Plaža (jugoslavenski
žal tudi v uvedbi istoimenske hišne pijače »TOP«, ki so specijaliteti), pansion Lipica (kraška kuhinja), gostionica
jo v sodelovanju z Drogo Portorož na trg plasirali že leta Pri Jami (žablji kraci i bikovi testisi) itd.189. Integrirani
1984. strateški i marketinški pristup odražavao se i u uvođenju
istoimenog kućnog pića „TOP“, koje je u suradnji s Dro-
gom Portorož na tržište plasirano već 1984. godine.
4.4. Razvoj prehrambnega gostinstva v devetdesetih
letih 4. 4. Razvoj prehrambenog ugostiteljstva u devedese-
Razpad Jugoslavije leta 1991 je zelo slabo vplival na ra- tim godinama 20. stoljeća
zvoj prehrambnega gostinstva, saj se je število obratov po Raspad Jugoslavije 1991. godine vrlo je loše utjecao na
letu 1991 močno zmanjšalo. Število PGO v obdobju od razvoj prehrambenog ugostiteljstva, zato što da se broj
leta 1986 do leta 1994 prikazujemo na spodnjem grafu objekata nakon 1991. godine značajno smanjio. Broj PUO-
(Graf 4).190 -ova u razdoblju od 1986. do 1994. godine prikazujemo na
grafu u nastavku (grafikon 4).190
Graf 4: Število PGO v obdobju 1986–1994
Graf 4: Število PGO v obdobju 1986–1994
Grafikon 4: Broj PUO-ova u razdoblju od 1986. do 1994.
Št. PGO / Br. PUO 250
200
150 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994
100
50
0
1986
Leta / Godine
232
domače obrti, nakup vina in žganja od lokalnih proizva- osim diferencijacije ponude,187 u pojedinim je objektima
jalcev itd.) in prireditve (npr. solinarski praznik, ribiški uključivala i različite turističko-gastronomske pakete
praznik).188 Posebej so promovirali tematska in gastro- (npr. piknici u Rižani, folklorne i tematske večeri, prodaja
nomska doživetja v posameznih prehrambnih obratih, kot proizvoda domaćeg obrta, kupnja vina i rakije od lokalnih
npr.: restavracija Marina (ribje specialitete), restavracija proizvođača itd.) i događaje (npr. praznik solana, ribarski
Flambe Fondue (flambirane jedi), restavracija Jadran (do- praznik)188. Posebno su promovirani tematski i gastronom-
mača kuhinja), restavracija Rižana (postrvi), restavracija ski doživljaji u pojedinim prehrambenim objektima, npr.:
Plaža (jugoslovanske specialitete), gostišče Lipica (kraška restoran Marina (riblji specijaliteti), restoran Flambe Fon-
kuhinja), gostilna Pri Jami (žabji kraki in bikovi prašniki) due (flambirana jela), restoran Jadran (domaća kuhinja),
itd.189 Celostni strateški in marketinški pristop se je odra- restoran Rižana (pastrve), restoran Plaža (jugoslavenski
žal tudi v uvedbi istoimenske hišne pijače »TOP«, ki so specijaliteti), pansion Lipica (kraška kuhinja), gostionica
jo v sodelovanju z Drogo Portorož na trg plasirali že leta Pri Jami (žablji kraci i bikovi testisi) itd.189. Integrirani
1984. strateški i marketinški pristup odražavao se i u uvođenju
istoimenog kućnog pića „TOP“, koje je u suradnji s Dro-
gom Portorož na tržište plasirano već 1984. godine.
4.4. Razvoj prehrambnega gostinstva v devetdesetih
letih 4. 4. Razvoj prehrambenog ugostiteljstva u devedese-
Razpad Jugoslavije leta 1991 je zelo slabo vplival na ra- tim godinama 20. stoljeća
zvoj prehrambnega gostinstva, saj se je število obratov po Raspad Jugoslavije 1991. godine vrlo je loše utjecao na
letu 1991 močno zmanjšalo. Število PGO v obdobju od razvoj prehrambenog ugostiteljstva, zato što da se broj
leta 1986 do leta 1994 prikazujemo na spodnjem grafu objekata nakon 1991. godine značajno smanjio. Broj PUO-
(Graf 4).190 -ova u razdoblju od 1986. do 1994. godine prikazujemo na
grafu u nastavku (grafikon 4).190
Graf 4: Število PGO v obdobju 1986–1994
Graf 4: Število PGO v obdobju 1986–1994
Grafikon 4: Broj PUO-ova u razdoblju od 1986. do 1994.
Št. PGO / Br. PUO 250
200
150 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994
100
50
0
1986
Leta / Godine
232